2 Temmuz 2009 Perşembe | Yazan: leviathenn
biraz alakasız olacak afrikalı (yeşilburunlu) bir arkadaşımın anlattığı şey geldi aklıma.yeşilburun eskiden portekiz sömürgesiydi.portekizliler de yeşilburunlulara katliam yapmaktaydılar.fakat yeşilburun bağımsız olunca yeşilburun'daki portekizlilerin hiçbiri katledilmedi.
-siz niye portekizlileri öldürmediniz?
-niye öldürelim?
-onlar sizin dedelerinizi katletmiş ama?
-biz portekizliler gibi katliamcı mıyız da öldürelim?
bu mantıkla doğru orantı kurmanı tavsiye ederim...