Thrash/Extreme Metal çizgisinden bakarsan en iyi vokalist Thomas Enrique Araya'dır.
Aynı zamanda mükemmel derecede clean bir vokali de vardır.Hatta 1-2 sene evvel yaşının 50'e yaklaştığından yakınıp "Artık bağıramıyorum gücüm yetmiyor" diyerek grubu dağıtmayı bile düşünmüştür.Slayer'ın Black Sabbath şarkısı "Hand Of Doom" yorumuna bakarsan beni daha iyi anlarsın arkadaşım. ;)