Yorumlar

  • Üye
    Nikki_Sixx_Tr
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Anket Teoman'ın 'İnsanlık Halleri' albümünden en çok hangi şarkıyı beğendiniz?

    sözlerine diyecek bişeyim yok zaten hangi kafayla yazıyor olursa olsun :)) bu adam çok güzel şarkı sözü yazıyor.(onları da araklamıyorsa tabi (:)
    Üye
    hope_lives
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Anket Machine Head'in hangi şarkısı ?

    arkadaş ben sana sadece dostça bir tavsiyede bulundum, fikrimi söyledim. niey hemen polemik yaratıyosun ki?
    2 Temmuz 2009 Perşembe | Yazan: BLooDLineS666


    polemik yaratmıyorum, sen nasıl kendi fikirlerini söylediysen ben de senin fikirlerinle ilgili fikirlerimi söyledim.
    Üye
    hope_lives
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Anket MetallicA'nın en begendınız albumu hangisi dostlar?

    AJFA albümü sanatsal özellikler taşır.tartışmasız en deli albümüdür.saygılar
    Üye
    tafoxxx
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Üye
    LoungceAct
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Anket Hangisi ?

    Thrash/Extreme Metal çizgisinden bakarsan en iyi vokalist Thomas Enrique Araya'dır.
    Aynı zamanda mükemmel derecede clean bir vokali de vardır.Hatta 1-2 sene evvel yaşının 50'e yaklaştığından yakınıp "Artık bağıramıyorum gücüm yetmiyor" diyerek grubu dağıtmayı bile düşünmüştür.Slayer'ın Black Sabbath şarkısı "Hand Of Doom" yorumuna bakarsan beni daha iyi anlarsın arkadaşım. ;)
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Üye
    Oysterhead
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Anket Roger Waters deyince?

    Kendisi geçtiğimiz günlerde konser vereceği İsrail'e gitmiş ve orada Müslümanlara yapılan zülumu ve siyonistlerin yaptıklarını görmüş ve bir daha bu koşullar altında bu İsrail'de konser vermeyeceğini açıkça belirtmiştir.Yüksek karakter sahibi olan Roger Waters dünyanın en iyi müzisyenlerinden bestecilerinden ve solistlerinden biridir.
    Adeta Roger Waters'ı aşağılamak için bu anketi yapan arkadaşı kınıyorum.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Üye
    Erockhan
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Video Tayfun - Hadi Yine İyisin

    çok merak ediyorum; bu adam acaba şimdi bu klibi izleyince ne düşünüyordur, neler hissediyordur.. bir an için kendinizi "tayfun"un yerine koysanıza..

    bir sabah uyanıyorsunuz ve tayfunsuz.. spielberg bile işleyemez bu temayı..
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Anket Tarık Mengüç'ün Şakşuka şarkısını en iyi hangi kim söyler?

    burak kut'un tarık mengüç coverlarının olduğu yayınlanmamış bir toplama albüm dolaşıyordu piyasada. bence burak kut çok iyi söylüyor, tarık mengüç kadar dans edemese de.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Anket Thrash Deyince Akla Gelen Grup

    ahaha slayer metalcore'un yaratıcısı mı ? arkadaşlar napalm death'i hiç mi duymadınız acaba ? Son yıllarda dünya müzik otoriteleri "metalcore" soundunun yaratıcısının napalm death olduğunu öne sürmektedir.Grup elemanlarının da bizzat napalm'ın köklerinde punk olduğunu söylemeleri; baş bestecilerden Justin Broadrick'in eski bir punk müzik hastası oluyor oluşu; solist Nicholas Bullen'ın kardeşiyle gitara ilk başladığı yıllarda Sex Pistols ve Ramones çaldığını itiraf etmesi; grubun saf Grind sounduna ek olarak ilerleyen dönemlerinde punk unsurunu sıkça şarkılarındaeti göstermesi ve bunun nihayetinde From Enslavement to Obliteration ve Harmony Corruption albümlerini yaratarak kendi çizgisinden kayması daha önce de bahsettiğim gibi Napalm'ın dünyanın ilk metalcore gruplarından biri olduğu savını güçlendirmektedir.
    Üye
    SlipknotSlave
    Tarih
    2 Temmuz 2009
  • Anket hangisi favoriniz?

    favorilere gel :)
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    2 Temmuz 2009

Anket

obob9090 sorar:
en beğendiğiniz muse şarkısı
  • supermassive black hole
  • knights of cydonia
  • muscle museum
  • in your world
  • hysteria
  • unintended
  • new born
  • plug in baby
//www.garaj.org