burak kut
8 Mayıs 2009 Cuma | Yazan: Leviathan
herkes kendi istediği anketi kendi istediği şıkları koyarak yapar. ben bu şıkları uygun gördüm. tanımıyorum şıkkını da ne kadar tanımayan oldugunu görmek için koymak istedim. begenmediysen sen daha güzelini yap, içine de tanımıyorum şıkkı koyma arkadaşım..