Yorumlar

  • Anket Knight Errant'ı bilir misiniz?

    ne oyunu ya yuh....odtü de konserine gitmiştim zamanında seneler önce...1lirada para vermiştim biletine:)
    Üye
    sucellus333
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket hangi rock grubu eurovision'a çıksın

    istanbul hatırası adlı belgeseli çeken alman müzik adamı dumanın dünyada eşi olmadığını savunmuştu


    Opeth grubu da İbrahim Tatlıses dinliyor. Ne harika müzik yapıyor değil mi İbo? xD
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Burak Kut'un yeni albümündeki en beğendiğiniz parça hangisi?

    acaba diyorum..sanatçılar internette gezinirken... böyle kendileriyle ilgili açılmış konulara..yapılmış yorumlara falan rastladıklarında...yorum yazıyorlar mıdır...
    30 Haziran 2009 Salı | Yazan: hacihacihaci


    Hıhı evet. Hadise de senle tanışmak istiyormuş ama utancından açılamıyormuş. Bana pm attı söyledi.
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Burzum dendi mi akla?

    biz dinlerden niye nefret ediyoruz?şiddet olaylarını meydana getirdiği için.ne yazık ki senin de onlardan bir farkın kalmıyor.
    30 Haziran 2009 Salı | Yazan: portugese


    Ama bir de "Dişe diş kana kan." feselefesi var :) Ama haklısın sevgili portugese. Bu konuda düşüneceğim.
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket hangi rock grubu eurovision'a çıksın

    şıklarda robert plant soruya cevap ise "ian gillan"
    Üye
    nickimason
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Opeth'in en çok etkileyen şarkısı hangisi?

    Evet, Melinda Mikael'in kızının adıdır. Ancak şarkı kızının doğumundan önce kaydedilmiştir.
    Üye
    insane_im
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Hayatınızın oyuNu ya da zamanında çok sevdiğiniz bir oyuN

    Blood'u da kardeşim indirmişti geçenlerde..Cinnet geçirdim oynarken |:F. İlerlemek işkence ve çok kasılarak oynadım, gerildim berbattı işte beh. |=P
    Üye
    zeLp
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Slayer "Black Metal " yapmış mıdır?

    Tüm şarkılarını ele aldığımızda bebeksi ya da özentimsi black vardır diyebiliriz..Tüm şarkılar derken; çoğu şarkısı thrash'tir fakat (arada eksik kalmasın diye sanki) black'imsi bir şeyler de vardır evet..
    Üye
    zeLp
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket En iyi ses kimin?

    Ozzy ile Dio'yu birbirinden ayırmak çok güç.Bir de Mustaine var tabi..Üçü de mükemmel.Birisi diğerinden daha iyi diyemem.Çünkü üçü de bir numara.
    Üye
    carrot
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Elektro gitarda "en çok" önem verdiğiniz ?

    Benim özenti bulduğum elektro gitarın kendisi değil; elinde Fender gitarlarla Kadıköy'de gezerken imo takılıp, sadece forumlarda ve bu tip sitelerde başkasına sataşabilen ilkokul çocukları :D:D

    Her ne kadar onların çoğu ilkokul çocuğu olmasa da sonuna kadar haklısın..Ayrıca:
    elektro gitarı özenti bulan arkadaşlar bi zahmet düşünsünler elektro gitar olmasaydı jazz, blues, rock, metal, rock&roll tarzı müzikler çalınabilirmiydi..mantıklı olun iki üç dengesiz yüzünden saçma yorumlar yapmayın..

    Saçma dediğin yorumlar şu yorumundan da çok daha akıllıca. Şurada gitarın kendisine laf atan tek bir kişi de yok... hani olsa tamam |P
    Üye
    zeLp
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Opeth'in en çok etkileyen şarkısı hangisi?

    melinda vokal kardeşimizin kızıydı yanlış hatırlamıyorsam
    Üye
    tover
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Sizi En Çok Etkileyen Bayan Vokal Hangi Grubun Vokali?

    arch enemy vokalini tek geçerim. hatun distortion pedalı yutmuş sanki :-D
    Üye
    hope_lives
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Slash'i neden dinlersiniz???

    zamanında ıyıydı su an gercekten kotu calıyor ... son bırkac canlı performansını acıkcası begenmedım.eskı halı ıle hatırlamak ıstıyorum
    Üye
    desent
    Tarih
    1 Temmuz 2009

Anket

baranakbulut sorar:
Enstruman alışverişlerinizi hangi yakada yapıyosunuz?
  • Kadıköy
  • Beyoğlu
//www.garaj.org