Benim özenti bulduğum elektro gitarın kendisi değil; elinde Fender gitarlarla Kadıköy'de gezerken imo takılıp, sadece forumlarda ve bu tip sitelerde başkasına sataşabilen ilkokul çocukları :D:D
Her ne kadar onların çoğu ilkokul çocuğu olmasa da sonuna kadar haklısın..Ayrıca:
elektro gitarı özenti bulan arkadaşlar bi zahmet düşünsünler elektro gitar olmasaydı jazz, blues, rock, metal, rock&roll tarzı müzikler çalınabilirmiydi..mantıklı olun iki üç dengesiz yüzünden saçma yorumlar yapmayın..
Saçma dediğin yorumlar şu yorumundan da çok daha akıllıca. Şurada gitarın kendisine laf atan tek bir kişi de yok... hani olsa tamam |P