Yorumlar

  • Anket Thrash Deyince Akla Gelen Grup

    1 Temmuz 2009 Çarşamba | Yazan: Oysterhead


    http://en.wikipedia.org/wiki/Metalcore

    metalcore tarzını iyice araştırıp; earth crisis kimdir, integrity kimdir, converge kimdir bunları öğrenip, öyle konuşman gerekiyor bence. bahsettiğin müzik otoriteleri de aynı şekilde.
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Thrash Deyince Akla Gelen Grup

    furkanmacit demiş ki;
    "yuh slayer trash metalmi yapıyo bea...Metallica kesinlikle ezelinden beri trash metal..."

    Furkan Macit
    Yaş: 15
    Şehir: İstanbul
    Yahoo: [email protected]
    MSN: [email protected]
    Kayıt: 15 Mayıs 2009
    Son ziyaret: 30 Haziran 2009 / 16:04
    Kendi grubumda lead gitar çalıyorum...LTD ec-50 gitarım var.

    İşte bu nedenle Furkan'a kızamıyorum.
    Aksine seni seviyorum Furkan Macit.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Thrash Deyince Akla Gelen Grup

    Son yıllarda dünya müzik otoriteleri "metalcore" soundunun yaratıcısının slayer olduğunu öne sürmektedir.Grup elemanlarının da bizzat slayerın köklerinde punk olduğunu söylemeleri; baş bestecilerden Jeff Hanneman'ın eski bir punk müzik hastası oluyor oluşu; solist Tom Araya'nın kardeşiyle gitara ilk başladığı yıllarda Rolling Stone ve Beatles çaldığını itiraf etmesi; grubun saf Thrash sounduna ek olarak ilerleyen dönemlerinde punk unsurunu sıkça şarkılarındaeti göstermesi ve bunun nihayetinde Undisputted Attidute ve Diabolus In Musica albümlerini yaratarak kendi çizgisinden kayması daha önce de bahsettiğim gibi Slayer'ın dünyanın ilk metalcore gruplarından biri olduğu savını güçlendirmektedir.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Heavy Metal denince akla ilk gelen grup?

    1) Black Sabbath
    2) Judas Priest
    3) Iron Maiden
    4) Metallica
    5) Megadeth

    ACDC ve Motörhead ne derseniz deyin safkan Rock'N'Roll gruplarıdır.Motörhead özellikle Speed ve Thrash Metal'in mimarlarından olsa da zaman zaman PopRock grubu özelliği de göstersede Rock bazlı müzik yapmaktadır.Ee ACDC malumunuz.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket Sizi En Çok Etkileyen Bayan Vokal Hangi Grubun Vokali?

    theatre of tragedy-liv kristine espences
    Üye
    vokalgitar1
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Üye
    carrot
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket hangi rock grubu eurovision'a çıksın

    bana sorarsanız duman grubunun çıkması gerek istanbul hatırası adlı belgeseli çeken alman müzik adamı dumanın dünyada eşi olmadığını savunmuştu bunu bi türk dese yol al derlerdi ama adam alman klasik müziğin doğduğu yerden geliyor :)
    Üye
    Strongest
    Tarih
    1 Temmuz 2009
  • Anket AC-DC'nin en iyi parçası?

    En iyi şarkısı değil de en sevdiğiniz şarkısı diye sorulsa daha yerinde olurdu aslında. Benim favorim de dirty deeds done dirt cheap ama en iyisi o değildir muhtemelen...
    Üye
    L desu
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Parça Travis - Writing To Reach You

    Because my inside is outside
    My right side's on the left side
    'Cos I'm writing to reach you
    But I might never reach you

    Ahh tek yanlı aşk nelere kadir..
    Üye
    insane_im
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket Aklınızdan bir türlü çıkmayan Motörhead klasiği ?

    play the game - kill by death - we are motorhead - see me burning falan nerde :D
    Üye
    deadbost
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket Thrash Deyince Akla Gelen Grup

    İlk akla gelen Metallica
    Üye
    Murattanrikulu
    Tarih
    30 Haziran 2009

Anket

yitte sorar:
en iyi travis şarkısı?
  • Love will come through
  • My eyes
  • Sing
  • One Night
  • why does it always rain on me?
  • flowers in the window
  • selfish jean
  • diger
//www.garaj.org