Yorumlar

  • Anket '94 Yılında Bir Albüm Çıkarıp Ortadan Kaybolan "Derinlik sarhoşluğu"nu Dinlediniz mi?

    fena değildir bazı şarkıları.. özellikle "yalnızca " şarkısı çok güzeldi. iki erkek vokali vardır grubun bu da enteresandır. Kaseti hala durur. geçenlerde bazı şarkılarını da buldum internetten.
    Üye
    aykutburak
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket Nirvana'nın en çok sevdiğiniz üyesi kimdir?

    Kurt Cobain'e Bitiyorum!
    Ona Tapıyorum! =D
    O Benim İdoLüm.
    Kendisine Hayranım!
    Üye
    Defne7
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket hangi rock grubu eurovision'a çıksın

    Bence rock grupları çıkmasın Eurovision'a filan. Eğer illa ki tüm dünyanın karşısında sahne almak istiyorlarsa rock müzik için ayrı bir yarışma yapılsın. Ama iddia ediyorum tüm dünyaya rezil oluruz ülke olarak :D Hadi 1-2 sene güzel grup çıkarsak 5-6 sene sonra ne yapacağız :D
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket en iyi türk rock grubu

    türk rock grubu olarak bunları görmeyenler bu zamana kadar hangi türk rock grubunu benimsemişler merak ediyorum
    29 Haziran 2009 Pazartesi | Yazan: porsuk_771


    Cem Köksal, Yavuz Çetin, Kurban, Whisky... Yeterli mi?
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket Burzum dendi mi akla?

    bütün dinlerden nefret eden biri olarak söyleyeyim;şiddet çözüm değildir.insanların kiliselerini yakarak onların düşüncelerini değiştiremezsin.o zaman senin usame bin ladin'den ne farkın kaldı?
    29 Haziran 2009 Pazartesi | Yazan: portugese


    Düşünce farkı :) Şiddete ne çok meyilliyim ne çok karşıyım. İşime geldiği gibi.
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket Metallica Unforgiven serisinin sizce en iyisi hangisidir?

    hepsi güzel ama 1deki duygu hiç birinde yok.
    sıralamak gerekirse 1-3-2 olabilir
    Üye
    _JagermeisteR_
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket En iyi blues-rock gitaristi

    blues rock denirse eğer jimi hendrix ten başkasını aramam yar yar konyalım yürü bu arada petrucci hangi sahnede blues çaldı şimdiye kadar :D
    Üye
    Strongest
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket hangi rock grubu eurovision'a çıksın

    AL-MO-RA !! tek çaremiz :)=
    Üye
    deadbost
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Parça System Of A Down - Holy Mountains

    bence o kadarda abartılacak bi durum sözkonusu değil arkadaşlar adamlar sadece bize değil kendilerinede küfür ediyolar kardeşim türkün türke ana avrat küfrettiği birbirini katlettiği bi yerde ermeniler bize küfretmiş önemlimi bence değil bana bi türkün küfretmesi daha çok koyar.bir zamanlar ermeniler ve türkler arasında kötü günler geçmiştir bu dogrudur türklerdende ermenilerdende kayıplar vardır hee ama biz reklamımızı iyi yapamıyoruz heryerde ezik bi toplum olarak kalıyoruz çünkü gereksiz yerlerde gereksiz tepkiler veriyoruz ..insanlar size istediklerini söleyebilirler ama sizi kendilerine benzetmesinler sizde bu şarkısını dinlemeyiverin olur biter ben rock müzk hayranıyım bu grubun birçok şarkısı hosuma gidiyor gerçekten yetenekli sanatcılar ben müziğe bakarım kendimden bişeyler bulursam dinlerim bu şarkıda kendimden bişi bulmuyorum dinlemiyorum o kadar..youtubede olsun değişi sitelerde olsun yurtdısındaki insanlar artık türklerden nefret ediyo hatta cogu sitelere türk oldugumuz için giremiyoruzz acaba neden bi düşünün çnkü gerçekten ezik insanlarız hoşgörü yok tahammül yok saygı yok ilk önce toplum olarak kendimizi düzeltelim veriyolar bi gaz gidiyoruz artık bilinçlenmenin zamanı geldi bi şarkıyla alevlenmeye gerek yok
    Üye
    sensizliğinde
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    tokio hotel ' in bu grupların arasında olması çok komik olmuş
    Üye
    rockn_boq
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket En iyi Oasis şarkısı ?

    Don't Look Back in Anger.daha dorusu seçenekler arasında en iyisi.....
    Üye
    erdibr
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket hanisini daha çok seversiniz?

    kesinlikle zeki müren (bence tabi)
    Üye
    Hennessy
    Tarih
    30 Haziran 2009
  • Anket Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?

    internet gezgini olarak opera kullanıyorum...o hazır pencerelerden birini garaj yaptım..kullanıcı girişini de beni hatırla yaptım..garaja girip çıkmam yaklaşık 3 saniye falan alıyor...ne kadar kalıyoruma gelince...çok fazla..bildiğiniz gibi değil....dışarı çıkarken bile...açıyorum garajı..bilgisayar açık kalıyor..öyle çıkıyorum...
    Üye
    hacihacihaci
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket En iyi Oasis şarkısı ?

    Stop Crying Your Heart Out...
    Üye
    mertabolizma
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket en iyi bon jovi şarkısı hangisi?

    sevmem diyenler ilgi cekmeye calısıyo heralde
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Burzum dendi mi akla?

    27 Haziran 2009 Cumartesi | Yazan: leviathenn


    bütün dinlerden nefret eden biri olarak söyleyeyim;şiddet çözüm değildir.insanların kiliselerini yakarak onların düşüncelerini değiştiremezsin.o zaman senin usame bin ladin'den ne farkın kaldı?
    Üye
    portugese
    Tarih
    29 Haziran 2009

Anket

Faty sorar:
sizce metal müziğin en güzel anlaşan ve üreten gitaristleri kimlerdi ?
  • Dave Mustaine & Marty Friedman (Megadeth)
  • James Hetfield & Kirk Hammet (Metallica)
  • Dave Murray & Adrian Smith (İron Maiden)
  • Jeff Hanneman & Kery King (Slayer)
  • Michael Weikath & Kai Hansen (Helloween)
  • K.K. Downing & Glenn Tipton (Judas Priest)
  • Lemmy Kilmister & Phil Taylor (Motörhead)
//www.garaj.org