Yorumlar

  • Parça Hadise - Düm Tek Tek (Türkçe Çeviri)

    29 Haziran 2009 Pazartesi | Yazan: •heretixlave•


    Eee???
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Burzum dendi mi akla?

    hayır, aklına kilise gelmemesi gerek demiyorum. bir sürü kilise yakmış bir adamın adını söyleyince aklına kilise gelmesi normal. ama sırf farklı olmak adına tutup adama eline sağlık dersen, işte o bence intihar sebebidir.
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Parça Hadise - Düm Tek Tek (Türkçe Çeviri)

    bu yarışma sözlerin anlamlılığını ölçmüyor...derinliğe de takılmış değil..bütün ülkelerin kendince şarkılarını görsellikle buluşturarak sunduğu bir yapısı var...bu seneki çocuk çok sempatikti...oyun büyük çoğunluğunu da ordan kaptı bence..
    26 Haziran 2009 Cuma | Yazan: hacihacihaci


    Güzellikle olsaydı Sertab Erener'e gelmeden önce ne güzel hatunlar vardı ;)
    26 Haziran 2009 Cuma | Yazan: leviathenn
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Üye
    heretixlave
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Sizce maNganın Şehri-Hüzün Albümündeki En İyi Şarkısı Hangisi

    powertürk de 2. durumda maNga daha laf atıyorsunuz maNga iyi değillse kim iyi lan
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: maNgabjk09


    Aşmışsın yahu, gülmekten manga elemanlarına benzedim, tokio hotel elemanlarını andırdım.
    Üye
    Dubliner
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Sizce maNganın Şehri-Hüzün Albümündeki En İyi Şarkısı Hangisi

    powertürk de 2. durumda maNga daha laf atıyorsunuz maNga iyi değillse kim iyi lan
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: maNgabjk09


    tamamen katılıyorum
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Hangi enstrüman çalıcı ve vokalist grubu sizce daha iyi?

    "Enstruman çalıcı"
    Türkçe kelimeler kullanmak için böyle yazdım dersen, "peki enstruman nedir?" diye sorarım.
    "Hangi müzisyenler grubu sizce daha iyi?" veya, "hangi enstrümanist ve vokal sizce daha iyi?" olabilirdi.

    Ankete gelelim, basçıların yeri farklıdır. Sting çok güzel kontrbas teli çekiştirir.
    Üye
    Dubliner
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    bence de slayer enstrümana dayalı dinlemek için enstr. müzik yapan metal gruplari var neo-klasik tarzında genellikle
    Üye
    Nikki_Sixx_Tr
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Hayatınızın oyuNu ya da zamanında çok sevdiğiniz bir oyuN

    arkadaşlar eskilerden bloodu tavsiye edeyim ben de....
    Üye
    Carsi Arin
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket garaj ahalisinin duyduğu en klişe ve içi boş eleştiri ?

    X grubunu bilmiyor musunuz? Gidin atlayın camdan(camdan atlamak?)...
    Üye
    Dubliner
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Stevie Ray Vaughan dinler misiniz?

    ya şurda yazılanlardan sonra tüm GARAJ'dan nefret ettim. Adam gelmiş geçmiş en iyi blues gitaristi belki de. Hendrix'le beraber en özgünü. Ne alakası var anlamadım. Tokio Hotel dinleyen emo beyinlerinize tüküreyim.
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: Swashbuckley


    Lafı gözünden anladığın için herhalde.
    Üye
    Dubliner
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Satanizmin metal müziğe etkisi sizce hangi durumda ?

    Leviathan ile leviathenn rumuzları beni sinir etti. Ben bu sitede tek onlardan bir tane olduğunu sanıyordum U:...
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: zeLp


    kanka ikisini birbirinden ayırmanın kolay bir yolunu söyliyim...hem de ismine bile bakmadan...
    yorumu okuyorsun..eğer sert ve keskin bir yapısı varsa handır...ama yok kızgın kumlardan serin sulara şeklinde ise henndir.
    Üye
    hacihacihaci
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Metallica'nın yeni klibi 'The Day That Never Comes'ı beğendiniz mi?

    ya arkadaş millet neresiyle izlemiş klibi... klibi oturup adam akıllı izleyin birde mümkünse şarkının sözlerini okuyun. adamlar klipte bahsedilen olayların hiçbir zaman yaşanmayacağını, amerikan askerlerinin hiçbir zaman iyi niyetli,yardımsever,anlayışlı olmayacağını,klibin sonundakinin aksine o adama yardım etmeyeceklerini anlatıyor. yani klip bize "hiç gelmeyecek olan gün"ü gösteriyor. takipçileri bilirki metallica amerikayı elinden geldiğince eleştiren ve yaptıklarını yüzüne vuran bir gruptur. tamam hepimizde biraz amerika karşıtlğı var.ama metallica amerikalı bir grup diye böyle gaza gelip sayıp sövmeye gerek yok. sonuçta adamlar bizden daha güçlü eleştiriyolar kendi ülkelerini.şarkıya gelince, ona diyecek bişey yok. bu yaşta bu kalite helal olsun..
    Üye
    maxcross
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Nirvana dinler misiniz?

    bleach , incesticide bu 2 albüm iyidir in utero yu sevmem nevermind fena değildir. arada bir dinlerim , nirvana hayranlarının içinde bol miktarda özenti vardır kurt ün tipine hasta olupta onu gelmiş geçmiş en iyi müzisyen ilan eden aklı bacak arasında bulunan dişi yaratıklara ve onları tavlamak uğruna nirvana nın sadece en bilinen albümü nevermind ı dinleyen sonra ibrahim_kurt_batuhan_donald_tuter_cobain@zırtmail.com gibi sexy msn adresleri alan tipleride sevmem ...
    Üye
    The_3
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Bir stüdyoya giderken neyine dikkat ediyorsunuz?

    suratsız bi stüdyo sahibi olduktan sonra ekipmanın çok iyi olmasının bi önemi yok. önemli olan insanlık sonra ekipman
    Üye
    __nemo__
    Tarih
    29 Haziran 2009
  • Anket Sizce maNganın Şehri-Hüzün Albümündeki En İyi Şarkısı Hangisi

    Bi dünyanın sonuna doğmuşumla olmaz bütün şarkıları güzel powertürk de 2. durumda maNga daha laf atıyorsunuz maNga iyi değillse kim iyi lan
    Üye
    maNgabjk09
    Tarih
    28 Haziran 2009

Anket

ohabe80 sorar:
linkin parkın hanig albümü
  • Xero Sampler Tape
  • Hybrid Theory EP
  • Hybrid Theory
  • Reanimation
  • Meteora
  • Collision Course
  • Minutes to Midnight
  • diğerleri
//www.garaj.org