bu yarışma sözlerin anlamlılığını ölçmüyor...derinliğe de takılmış değil..bütün ülkelerin kendince şarkılarını görsellikle buluşturarak sunduğu bir yapısı var...bu seneki çocuk çok sempatikti...oyun büyük çoğunluğunu da ordan kaptı bence..
26 Haziran 2009 Cuma | Yazan: hacihacihaci
Güzellikle olsaydı Sertab Erener'e gelmeden önce ne güzel hatunlar vardı ;)
26 Haziran 2009 Cuma | Yazan: leviathenn
powertürk de 2. durumda maNga daha laf atıyorsunuz maNga iyi değillse kim iyi lan
28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: maNgabjk09
powertürk de 2. durumda maNga daha laf atıyorsunuz maNga iyi değillse kim iyi lan
28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: maNgabjk09
X grubunu bilmiyor musunuz? Gidin atlayın camdan(camdan atlamak?)...
ya şurda yazılanlardan sonra tüm GARAJ'dan nefret ettim. Adam gelmiş geçmiş en iyi blues gitaristi belki de. Hendrix'le beraber en özgünü. Ne alakası var anlamadım. Tokio Hotel dinleyen emo beyinlerinize tüküreyim.
28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: Swashbuckley
Leviathan ile leviathenn rumuzları beni sinir etti. Ben bu sitede tek onlardan bir tane olduğunu sanıyordum U:...
28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: zeLp