Yorumlar

  • Anket Robert Trujillo mu Jason Newstead mi?

    robert ve jason un çalış şekilleri çok farklı ama robert ın sahne performansı ve çılgın gitar çalışı bence daha iyi :D
    Üye
    Hennessy
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Parça Redd - Artık Melek Degilim

    artık melek değilim!!!!!!!!!!!!!!!!! :@
    Üye
    MORVEÖTESİ1995
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Üye
    küçük_şeytan52
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Hangi Metallica - Megadeth iki şarkısı sizce ?

    Seattle '89 Metallica' nın ..and justice for all un canlı performansının izlenmesini tavsiye ederim .
    Üye
    solitude_
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Sizi En Çok Etkileyen Bayan Vokal Hangi Grubun Vokali?

    slayer :D , lamb of god :) , death :)

    fakat üçü de yok :)
    Üye
    zeLp
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Sizce en iyi 3 bas gitarist hangi şıkta?

    Dün gece rüyamda Jason'ı gördüm. Uzun zamandır rüyalar alemine girmemiştim neyse ki güzel bir açılış oldu....Sabahleyin de abime şekeri uzatırken "Al Takoz" yerine "Al Jason" dedim yanlışlıkla..nieyhm..
    Üye
    zeLp
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Parça Nirvana - Rape Me (Türkçe Çeviri )

    Hacı&Nirvana Kurt'ü öper konserde..Biraz rüyasında gibi olacak ama..
    Üye
    zeLp
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Satanizmin metal müziğe etkisi sizce hangi durumda ?

    Leviathan ile leviathenn rumuzları beni sinir etti. Ben bu sitede tek onlardan bir tane olduğunu sanıyordum U:...
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: zeLp


    İlk defa leviathen nickini aldığımda leviathan dan haberim yoktu ki o benden eski mi yeni mi bilmiyorum. Daha sonra uzun süre garaj a girmediğim için şifremi unuttum ve msn değiştirince eski msn şifremi de unuttum :) Bu nedenle yeni üyelik aldım ve leviathenn oldum. Ama haklısın. Çünkü nicki dikkatli okumayınca ikimizin yazdıkları karışabiliyor.
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Satanizmin metal müziğe etkisi sizce hangi durumda ?

    arabesk global bir müzik türü değil demek...avrupada arabesk dinleyenlerin sayısını bilmem ama...türkiyede metal dinleyenlerden sayıca fazla olduklarını söyleyebilirim..o zaman arabesk de global bir müzik türü galiba..

    Kendi kendine bu sonucu bu şekilde çıkarmana hayran kaldım..Ayrıca "global" kelimesine başlatmayın şimdi... Bir şeyin küreselleşebilmesi için 'o şeyin çıktığı yerden olmayanların' o şeyle ilgilenmesi gerekir. Kısacası, Arabesk'in dinlendiği herhangi bir Avrupa ülkesi olduğunu sanmıyorum, ama varsa bile bildiğin gibi birçok Türk Avrupa'da yaşıyor. Onlardan bulaşmış olabilir çevreye.. ki çevredekiler o müziği "burada dinleniyor" seviyesine çıkaracak kadar dinlemez eminim...
    +
    Leviathan ile leviathenn rumuzları beni sinir etti. Ben bu sitede tek onlardan bir tane olduğunu sanıyordum U:...
    Üye
    zeLp
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Stevie Ray Vaughan dinler misiniz?

    Tokio Hotel dinleyen emo beyinlerinize tüküreyim.
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: Swashbuckley


    Yuhaha xD Hep beraber tükürelim xD

    kanka sakin ol...neydi bir atasözü vardı..pireye kızıp yorgan yakmak mı öyle birşeydi..tüm garaja gıcık olma....gel bi sarılalım....hepimizzz kardeşiiiizzz
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: hacihacihaci


    1- Heretixlave dışında kimse senin kankan mankan değil
    2- Heretixlave dışında kimse sana sarılmıyor.
    3- Heretixlave dışında kimse senin kardeşin değil :D
    4- Genelleme yapmak sadce sana özgü mü?
    5- Emolardan nefret eden Ajdar Fanlarından hayli hayli nefret eder :D
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Satanizmin metal müziğe etkisi sizce hangi durumda ?

    ben senin satanist olduğunu düşünüyorum
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: •heretixlave•


    Düşünce özgürlüğü var ama ben senin gibi düşünmüyorum her zamanki gibi xD

    o zaman arabesk de global bir müzik türü galiba..


    Global ne demek? Global = Türkiye midir acaba :)
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Sizce müziğin taaaa içindeki en iyi marka hangisi ? (Bütün olarak düşününce)

    AXL böyle bi markada gitar çıktı denemenizi tavsiye ederim EMG manyetikli bazı çeşitleri zor ama mayhem waepoint çok güzel çok rahat fender gibson ibanez jackson ve AXL sırayla yazarsak böyle olur bence
    Üye
    Ayran_Madeni
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Parça Hadise - Düm Tek Tek (Türkçe Çeviri)

    evrivey det ay kenin sözleri çok anlamlıydı, müzikalite olarak da çok üst düzeydeydi mi diyorsun yani?
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: •heretixlave


    Öyle bir cümle söyledim mi? Ben okuyamadım da :):):)
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Burzum dendi mi akla?

    hayır, dikkat çekmek için farklı davranmaya çalışmak intihar sebebi
    28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: •heretixlave•


    Yuhaha xD Aklıma kilise gelmemesi gerek yani :) Peki aklıma kuşlar böcekler geliyor :) Oldu mu şimdi? Ya da altta yazanlardan birinden alıntı yapayım da farklılık olmasın.
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Parça Hadise - Düm Tek Tek (Türkçe Çeviri)

    Bu 3xhaci Garaj'da bulunduğumuz süre içinde bizi engin bilgileriyle aydınlatmaya devam edecek..Halla Hallah şiirleri de pek zarafetli.
    Üye
    zeLp
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Stevie Ray Vaughan dinler misiniz?

    kanka sakin ol...neydi bir atasözü vardı..pireye kızıp yorgan yakmak mı öyle birşeydi..tüm garaja gıcık olma....gel bi sarılalım....hepimizzz kardeşiiiizzz
    Üye
    hacihacihaci
    Tarih
    28 Haziran 2009

Anket

Oysterhead sorar:
Kiss grubunun en iyi ses sahip vokalisti sizce hangisi?
  • Paul Stanley (şuanki ritm gitarist)
  • Gene Simmons (şuanki bas gitarist)
  • Ace Frehley (kurucu solo gitarist)
  • Peter Criss (kurucu baterist)
  • Eric Singer (şuanki baterist)
//www.garaj.org