Tokio Hotel dinleyen emo beyinlerinize tüküreyim.
28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: Swashbuckley
Yuhaha xD Hep beraber tükürelim xD
kanka sakin ol...neydi bir atasözü vardı..pireye kızıp yorgan yakmak mı öyle birşeydi..tüm garaja gıcık olma....gel bi sarılalım....hepimizzz kardeşiiiizzz
28 Haziran 2009 Pazar | Yazan: hacihacihaci
1- Heretixlave dışında kimse senin kankan mankan değil
2- Heretixlave dışında kimse sana sarılmıyor.
3- Heretixlave dışında kimse senin kardeşin değil :D
4- Genelleme yapmak sadce sana özgü mü?
5- Emolardan nefret eden Ajdar Fanlarından hayli hayli nefret eder :D