Yorumlar

  • Anket Ülkesini en iyi temsil eden müzisyen sizce hangisi?

    ABD'ye şlok diye Hetfieldleri Mustaineleri koyan zihniyete bi tepkimdi Claypool.
    Ama şu anda Elvis Presley'i John Lennon'ı Jimi Hendrix'i Prince'i Billy Gibbons'ı Gene Simmons'ı Michael Jackson'ı ya da Chuckberry'i koyaydım diye düşünmedim değil.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Hangi Metallica - Megadeth iki şarkısı sizce ?

    hangarla one ı birlikte koysalarmış ya :=}
    Üye
    infernal_13
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Stevie Ray Vaughan dinler misiniz?

    ya şurda yazılanlardan sonra tüm GARAJ'dan nefret ettim. Adam gelmiş geçmiş en iyi blues gitaristi belki de. Hendrix'le beraber en özgünü. Ne alakası var anlamadım. Tokio Hotel dinleyen emo beyinlerinize tüküreyim.
    Üye
    Swashbuckley
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Sizce Bir Grupta En Çok İlgi Çeken Eleman Hangisidir?

    Bir de bu vardır ya, gitarist ararsın. Adam tutturmuştur "ben" solocuyum" diye.
    -abi ilanımıza cevap vermişsin
    +verdim
    -bize vokal yapacak gitarist lazım
    +ben yaparım
    -neyi sen yaparsın
    +soloyu
    -vokal yapabilir misin?
    +solo atarım, cıjın cıjın yeah
    -hangi grupları çalmayı seviyorsun?
    +metalika, çünkü metalciyim.
    -başka?
    +...
    -vokal yapabilen adam arıyoruz abi kusura bakma
    +yaparım ben

    Ertesi gün stüdyoya gidilir. Eleman gitarını amfiye yanaştırır, cazır cuzur sesler eşliğinde rastgele perdeleri inip çıkmaya başlar.

    -x şarkısını çalalım ucundan
    +çalalım abi hadi başlayın
    tık tık tık tık(baterist de az değil)
    Eleman verilen 4'ten sonra yine aynı melodiyi inip çıkmaya başlamıştır.
    -abi ne yapıyorsun ya?
    +solocuyum olm ben, kirk çalarım
    -abi sana kashmiri çalalım dedim msnden, onu bile çalışmadan gelmişin
    +metalciyim yetmez mi?

    Not: Grubuna eleman arayan her varlık bu olayın benzerini yaşamıştır eminim.
    17 Haziran 2009 Çarşamba | Yazan: Dubliner


    gönülden katılıyorum...
    ne eziyetler çektim doğru adamı bulmak için... olmadı...
    Üye
    _pincir_
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Parça Cat Stevens - Wild World (türçe Çevirisi)

    daha iyi çevirebilen varsa çevirsin lütfen.
    Üye
    exper
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Üye
    QzqüR
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket ESP DV8-R sizce nasıl bir gitar?

    güzek gitar harika sag sola kulak asmayin
    Üye
    Erockhan
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket ESP DV8-R sizce nasıl bir gitar?

    ibanez ibanezibanez almis kafaya gidiyor ibanez ne ya
    Üye
    Erockhan
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Parça Cem Karaca - Ölüm

    mükemmel.....
    Üye
    untipped_bb
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Hangi efekt?

    fuzz+delay+phaser+wah uçmanıza, sonrasında konmanıza yarar.
    Üye
    Dubliner
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Hangi efekt?

    Ölümüne wah...
    Üye
    Kentclub
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Satanizmin metal müziğe etkisi sizce hangi durumda ?

    ben hiç arabesk dinleyen hristiyan görmedim.....
    24 Haziran 2009 Çarşamba | Yazan: hacihacihaci



    Ama ben metal dinleyen hristiyan gördüm ;) Ayrıca arabesk global bir müzik türü değildir. Avrupa'da arabesk dinleyen kaç kişi vardır?


    arabesk global bir müzik türü değil demek...avrupada arabesk dinleyenlerin sayısını bilmem ama...türkiyede metal dinleyenlerden sayıca fazla olduklarını söyleyebilirim..o zaman arabesk de global bir müzik türü galiba..bir yerde ismail yk türkiyeyi iyi temsil ediyor denmişti..süperdi...avrupada sadece türkler değil birçok yabancı ismail yk yı tanır bilir dinler sever...
    Üye
    hacihacihaci
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Ülkesini en iyi temsil eden müzisyen sizce hangisi?

    Metallica Pentagram ve Tabut...
    Üye
    jacksonjazz
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Thrash Deyince Akla Gelen Grup

    Ancak tıpkı 1986 çıkışlı "Reign In Blood" ve 2001 çıkışlı "God Hates Us All"da olduğu gibi Alayer dönem dönem soundundaki sertliğin dozunu iyice arttırmış "extreme metal" ve "metalcore" tarzlarının açık ve seçik yaratıcısı konumuna bürünmüştür.
    23 Haziran 2009 Salı | Yazan: Oysterhead


    extreme metali anlarım da metalcore konusunda ciddi olamazsın hacı ya =D
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    28 Haziran 2009
  • Anket Satanizmin metal müziğe etkisi sizce hangi durumda ?

    satanizm müzik açisindan ruh olarak bagdastırdıgımızda orantılı.Ama kedi keserek degil tabi.
    Üye
    jacksonjazz
    Tarih
    28 Haziran 2009

Anket

tcaksoy sorar:
En iyi bas amfisi?
  • Hartke
  • Bugera
  • Markbass
  • Ampeg
  • Genz-Benz
  • Swr
  • Warwick
  • Peavey
//www.garaj.org