Bir de bu vardır ya, gitarist ararsın. Adam tutturmuştur "ben" solocuyum" diye.
-abi ilanımıza cevap vermişsin
+verdim
-bize vokal yapacak gitarist lazım
+ben yaparım
-neyi sen yaparsın
+soloyu
-vokal yapabilir misin?
+solo atarım, cıjın cıjın yeah
-hangi grupları çalmayı seviyorsun?
+metalika, çünkü metalciyim.
-başka?
+...
-vokal yapabilen adam arıyoruz abi kusura bakma
+yaparım ben
Ertesi gün stüdyoya gidilir. Eleman gitarını amfiye yanaştırır, cazır cuzur sesler eşliğinde rastgele perdeleri inip çıkmaya başlar.
-x şarkısını çalalım ucundan
+çalalım abi hadi başlayın
tık tık tık tık(baterist de az değil)
Eleman verilen 4'ten sonra yine aynı melodiyi inip çıkmaya başlamıştır.
-abi ne yapıyorsun ya?
+solocuyum olm ben, kirk çalarım
-abi sana kashmiri çalalım dedim msnden, onu bile çalışmadan gelmişin
+metalciyim yetmez mi?
Not: Grubuna eleman arayan her varlık bu olayın benzerini yaşamıştır eminim.
17 Haziran 2009 Çarşamba | Yazan: Dubliner
ben hiç arabesk dinleyen hristiyan görmedim.....
24 Haziran 2009 Çarşamba | Yazan: hacihacihaci
Ama ben metal dinleyen hristiyan gördüm ;) Ayrıca arabesk global bir müzik türü değildir. Avrupa'da arabesk dinleyen kaç kişi vardır?
Ancak tıpkı 1986 çıkışlı "Reign In Blood" ve 2001 çıkışlı "God Hates Us All"da olduğu gibi Alayer dönem dönem soundundaki sertliğin dozunu iyice arttırmış "extreme metal" ve "metalcore" tarzlarının açık ve seçik yaratıcısı konumuna bürünmüştür.
23 Haziran 2009 Salı | Yazan: Oysterhead