Türkiye'yi dümtektekler, rimirimileyler, evri vey det aykenler temsil ediyor, hala oturuyoruz.
Evri vey birinci olmuş olabilir; bence berbattı, hala berbat.
26 Haziran 2009 Cuma | Yazan: Dubliner
Sizce Batuhan Mutlugil'in performansı Hangi Duman şarkısında en iyisidir ?....
cevap:
bence ülkemizin yetiştirdiği nadir yeteneklerden biri aşmış müzik adamı.
amerikada olsa şimdi bütün dünyanın tanıdığı isim olurdu
20 Haziran 2009 Cumartesi | Yazan: derin
20 Haziran 2009 Cumartesi | Yazan: hacihacihaci