ismail y.k.
tek yol islam arkadaşlar sizi hak yoluna çağırıyorum
26 Haziran 2009 Cuma | Yazan: heretixlave
bu seneki çocuk çok sempatikti...oyun büyük çoğunluğunu da ordan kaptı bence..
kanka süpersin yav...ankette.. pop rap falan var..bir de diğerleri..ya metal rak falan işte...
26 Haziran 2009 Cuma | Yazan: hacihacihaci