ben hiç arabesk dinleyen hristiyan görmedim.....
24 Haziran 2009 Çarşamba | Yazan: hacihacihaci
Ama ben metal dinleyen hristiyan gördüm ;) Ayrıca arabesk global bir müzik türü değildir. Avrupa'da arabesk dinleyen kaç kişi vardır?
Metal demek insanların yaptığı haksızlıklar,kötülükler vb.şeylerin karşıtıdır.İsyandır,asiliktir,anarşizmdir,
Metal demek anarşizm demek değildir. Ben bir anarşist değlim ama dinlediğim müzik metal ağırlıklıdır. Ayrıca faşist metalciler de bulunmaktadır.
Pentgram satanist değilidr.O yıldız sadece bi işarettir.
Pentagram aslında paganların işaretidir. Ama günümüzde satanizm işaretidir.
Arkadaşlar satanist metalci vardır ama müslüman metalci de vardır. Niye dinlere bu kadar takıldınız ki? Satanizm de islamiyet gibi bir dindir. Anormal bir şey değildir yani. Neyse dinle ilgili karşıt düşünce sunacaklar özel mesajla ulaşabilir.