Yorumlar

  • Anket En rahat kafa sallayacağınız yer?

    Metalcinin başka bir ihtiyacı da head bang'tir ama bu ihtiyacını her yerde karşılayamamak çok büyük sorun arz etmektedir. Sokakta yürüyen, otobüste yolculuk eden, işyerinde çalışan veya okulda eğitim gören bir metalci kulaklıktan müzik dinlerken aniden kafa sallamaya ihtiyaç duyabilir ve bu çok baskın bir ihtiyaçtır. Ben bu sorunu çok yaşıyorum. Şu anda da sınıfta müzik dinliyorum. Acayip kafa sallama ihtiyacım var. Çözmem gereken testlere konsantre olamıyorum. Hocadan izin alıp çıksam, tuvalette kafa sallayıp gelsem o küçücük kabinde kafamı çarpabilirim. Sonra belki bazı pis kızlar boklu ellerini duvara sürmüş olabilir. Kafam o boka sürülebilir. Ben metalci de olsam temiz bir kızım. Ama Hüso hiç öyle değil. Aylardır banyo yapmıyor. Eminim o otobüse binince herkes burnuna mandal takıyordur. Hüso mandal takmadığı için kokunun ondan geldiğini anlıyorlardır ve onu otobüsten atıyorlardır. Hüso da bu karışıklıkta ona buna bit bulaştırıyordur. Ne yazdım ama ya! Hüso bunu okursa bizim evi bombalayacak.


    Daha önce biraz da dalga geçerek yazdığım bir yazıdan alıntı. (Ciddiye alarak okumayın)
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Üye
    leviathenn
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket Kirk Hammett, Dave Mustaine'nin yerini doldurabildi mi?

    kirk'ün eleştirilebilicek tek yanı yakışmadığı halde uzun saçtaki ısrarıdır..halbuki mini afro çok yakışıyo kendisine

    Kısa saçlı halini de gördük. Onu kısa saçlıyken görmek midemi bulandırıyor bile diyebilirim...
    Üye
    zeLp
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket Sizce Hangi Grup Daha İyi ( Punk-Alternative)

    Greenday sevmem. Ama Blink 182 severim. Dolayısıyla Blink 182.
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket En sevdiğiniz müzik türü nedir?

    Metal müzik dinleyenlerin çoğunlukta olduğu bir site ve şıklarda yok :):):)
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket Satanizmin metal müziğe etkisi sizce hangi durumda ?

    ben hiç arabesk dinleyen hristiyan görmedim.....
    24 Haziran 2009 Çarşamba | Yazan: hacihacihaci


    Ama ben metal dinleyen hristiyan gördüm ;) Ayrıca arabesk global bir müzik türü değildir. Avrupa'da arabesk dinleyen kaç kişi vardır?


    Metal demek insanların yaptığı haksızlıklar,kötülükler vb.şeylerin karşıtıdır.İsyandır,asiliktir,anarşizmdir,


    Metal demek anarşizm demek değildir. Ben bir anarşist değlim ama dinlediğim müzik metal ağırlıklıdır. Ayrıca faşist metalciler de bulunmaktadır.

    Pentgram satanist değilidr.O yıldız sadece bi işarettir.

    Pentagram aslında paganların işaretidir. Ama günümüzde satanizm işaretidir.

    Arkadaşlar satanist metalci vardır ama müslüman metalci de vardır. Niye dinlere bu kadar takıldınız ki? Satanizm de islamiyet gibi bir dindir. Anormal bir şey değildir yani. Neyse dinle ilgili karşıt düşünce sunacaklar özel mesajla ulaşabilir.
    Üye
    leviathenn
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket Teoman'ın 'İnsanlık Halleri' albümünden en çok hangi şarkıyı beğendiniz?

    ben teomanın şarkı sözlerine bir laf söylemedim hiçbirzaman. ancak bazı parçaları buram buram arak kokuyor, adamın biri bunu ispatlarıyla yayınlamış. merak eden arar bulur.


    doğru söylüyorsun ama kabul etmek lazım ki araklasa da sözleri falan güzel oturtuyor melodiye
    bu da bir yetenektir sonuçta :)
    Üye
    carrot
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Üye
    carrot
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket en iyi türk rock grubu

    mor ve ötesi şu anda tam anlamıyla rock grubu değil ki, metale kayacak gibi yakında...

    En son yazılanları görünce "lan ne yazılmış olabilir yuh anneciiğm." gibi bir hal aldım. Ve sebep ortadaymış zaten. Siyah tüşörtt . Huhah ...
    Üye
    zeLp
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket En rahat kafa sallayacağınız yer?

    Ya seçenekleri silmişler..Yoksa ne kıyak şseçenekler vardı of..
    Üye
    zeLp
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Parça System Of A Down - Holy Mountains (türkçe çeviri)

    burdan atıp tutanlar acaba o zamanlarda yaşamış bir ermeni ile konuşmuşlar mı çok merak ediyorum...
    Üye
    portugese
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Parça System Of A Down - Holy Mountains

    bu şarkıyı seviyorum yahu.içimizdeki klavye milliyetçilerini bir bir ortaya çıkarıyor...
    Üye
    portugese
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket En rahat kafa sallayacağınız yer?

    :) Şaka gibi:) okul iş:)
    Üye
    rockcrocus
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket Piojos grubu?

    "Hiç Duymadım" şıkkının en fazla oyu alıcanı bile bile neden açıosunuzki bu anketi :D Ayrıca kesin eski solo gitaristi açmış bu anketi belli :D
    Üye
    emrecantekgul
    Tarih
    25 Haziran 2009
  • Anket Slash'i neden dinlersiniz???

    25 Haziran 2009 Perşembe | Yazan: davulvuran


    şu sazanlar olmasa bu site de hiç çekilmeyecek yahu :D
    Üye
    portugese
    Tarih
    25 Haziran 2009

Anket

hasanbasri sorar:
aşağıdaki metal gruplarımızdan hangisini hiç duymadınız?
  • anoreki
  • baht
  • kranthor
  • gürz
  • heretic soul
//www.garaj.org