Global Metal'da bu muhteşem bir şekilde anlatılıyordu. Herkes kabul etmek zorunda değil ama ben sonuna kadar haklı buluyorum..Ve Satanizm birçok metal grubunu etkilemiştir doğrudur..Fakat buradaki muhabbet sapmış. Komik bir hal almış..Nığaman nAllah'ım..:
Yha ne satanisti.Satanizm ne metal nee?Çok kızıyorum bunu söyleyen krolara.Metal demek simsiyah giyinip,piercing takmak,dövme yaptırmak.bağırarak çağırarak ,bir kaç power solo atarak,efekt bulamıcına çevirilek yapılan,marilyn manson gibi tiplerin bağırarak çağırarak söylenen müzik türü değildir.Metal demek insanların yaptığı haksızlıklar,kötülükler vb.şeylerin karşıtıdır.İsyandır,asiliktir,anarşizmdir,Bakın heavy metalcilere,death metalcilere onlar yaptığı şarkılarla yazdığı sözlerle etlkiliyo.Siyah giydim,piercing taktım,koyu makyaj yaptım.Eyvah bu satanist.Hiç bi alaka.öyle düşünenler salktırr.Ha yokmu var, ama onlar metalci değil kendini metalci sanan özentii tiplerdir.Pentgram satanist değilidr.O yıldız sadece bi işarettir.Metal müziği satanizm sanan yobazlar ilk önce metalin ne olduğunu öğrenip onda sonra yorum yapsınlar
vs vs.. Ağladım okurken. (ifade bile koyamayacağım bu zirzopluk karşısında..)