ayrıca madem bi anket yapıyosun, o zaman tanımıyorum diye bi şık açma arkadaşım ya. tanımayan katılmasın, sonuçta bu anket en güzel şarkıyı seçme anketi, tanıyıp tanımama değil. böyle gereksiz bir şık yazacağına, başka bi şarkısını daha ekle, daha mantıklı değil mi sizce de?
11 Mayıs 2009 Pazartesi | Yazan: BLooDLineS666
insan olmadan olmaz
19 Haziran 2009 Cuma | Yazan: mesiguitar