zaten yavaş yavaş iyi gruplar çıkmaya başlıyor..(bknz mor ve ötesi,kurban,duman) bence direc-t te bunlardan biri....zaten prodüktör deniz yılmaz olduktan sora bence ortaya dinlenmeye değer bişeyler çıktı..şu ana kadar dinlememiş olanlara önemle tavsiye olunur..sevgiler saygılar.....