Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Rus Kozmonotları

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Direc-T - Rus Kozmonotları
  • kcuneyt • 19 Haziran 2004 00:00 • #595193
    son derece keyifli bir sahne, insallah kisa zamanda albumu de edinmek lazim, herkese cok tavsiye...
  • MeDuSa_62 • 20 Haziran 2004 00:00 • #595194
    zaten yavaş yavaş iyi gruplar çıkmaya başlıyor..(bknz mor ve ötesi,kurban,duman) bence direc-t te bunlardan biri....zaten prodüktör deniz yılmaz olduktan sora bence ortaya dinlenmeye değer bişeyler çıktı..şu ana kadar dinlememiş olanlara önemle tavsiye olunur..sevgiler saygılar.....
  • buluksuz • 21 Haziran 2004 00:00 • #595195
    vocalin tarızını çok beyendim baya iyi gruplar iyi olmuş
  • J_Rudess • 22 Haziran 2004 00:00 • #595196
    Cook ii, arkadaslar.. Herkese tavsie ederz yane :))
    aynen dvm gercekten sayılı ii gruptan biri Türkiye'dee..
    albumunu alın.. 6 milyon olması lazmm.. (ustunde 7 yazıo ama olsn :))
  • Ville • 22 Haziran 2004 00:00 • #595197
    dün gece televizyondaki kadını sana benzettim...abi deniz yılmaz nerde ben orda...o adam yapıyosa bişey vardır...cigulinin prodüktörlüğünü yapsa onu bile adam eder...deniz yılmaz çok yaşa
  • wogon • 22 Haziran 2004 00:00 • #595198
    Söylenebilecek tek şey bu albümün alınması gerektiğidir.
  • tershesap • 23 Haziran 2004 00:00 • #595199
    sonunda bu günleride gördük.memleketin böyle alternatif vokal ve saundlara ihtiyacı var
  • poly7 • 28 Haziran 2004 00:00 • #595200
    bilgenin sesine ve saçlarına hastayım.Çok sağlam bi grup.konserleri bekliyoruzz.
  • r-mj • 30 Ağustos 2004 00:00 • #595201
    ikinci klipleri çıktı dun izledim ama seen var ama seeeeeeeeen varsın.herifler super deniz yılmaz var e daa ne olsun
  • kanepe • 11 Eylül 2004 00:00 • #595202
    ama sen varsınnnnnn............miyawwwwwwwwwwwwwwwwww:) annıyan annar :) ama ben tuttum:) sözleri değğiil ama....