-
deniz yılmaz kurbanın vokalisti be
-
Dün gece televizyondaki kadını sana benzettim!!! deniz yılmaz a bak be prodüktörlükte yaparmış...
-
bilge denince şöyle bir destur çekmek lazım zaten.Adamın sesi yeri göğü inletiyor valla.büyük rakamlara ulaşacağı kesin.şimdiden başarılar bilge!
-
sahnede bu kadar eğlenen kaç tane grup vardır ya. canlı performansları inanılmaz. hemen turneye cıksınlar, hemen doridos konseri versinler :)
-
çok götleri kalkık ama bi o derece iyiler. teee bizim okulun 3 yıl önceki festivalinde keşfetmistik onları. sonra h2000 vah canlarım ara sahnede çıkmışlardı. artık onları ana sahnelerin baş köşelerine beklioruzz..
-
afet ama senden nefret ettim diye bir sarkı vardı,işte o söz beni can damarımdan vurdu.Bence müzik açısından albumdeki en iyi parça da o.
-
dün akşam gsl ndeydiler... walla gidip kutlıcaktım çok güzel olmuş fln falan soora olay salla ya geldi, yalan oldu..
-
direc-t grubu aklıma her geldiğinde roxy müzik günlerinin ne kadar da önem kazandığını anlıyorum.
ne diyelim: müzik yolunda, müzik adına başarılar!
-
yaa bence süper bi grup ben çokk beğendim üstelik stüdyo çalışmalarında olduğu kadar canlı performanslarındada çook başarılılar...onlarıda türkiyedeki en iyi gruplar listesinin başlarında biyerlere eklemeliyiz bencee. valla ben çok tuttum
-
artik bi klipleri de varrr oleyy