Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Rus Kozmonotları

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Direc-T - Rus Kozmonotları
  • Apocalypseq • 25 Temmuz 2005 00:00 • #595213
    Özgür'ün Bilfen'in stüdyosundaki yerinde oturan yegane kişi olarak Direct-t'i kesinlikle beğendiğimi söyleyebilirim...
  • __tuğçe • 5 Ağustos 2005 00:00 • #595214
    sesi yeter bilgenin...allah boydan kısmış sesine vermiş!!! müthişler valla kurban bir direc-t iki benim için.ama artık kurban da yok:((
  • __tuğçe • 22 Ağustos 2005 00:00 • #595215
    deniz işini biliyo...
  • hakan_y_sahin • 4 Aralık 2005 00:00 • #595216
    bence grubun şarkıları ve performansları iyi en önemlisi piyasaya ilk girdikleri dönem bile albümlerinde wooden love gibi mükemmel bir şarkı olması
  • ArZu • 18 Şubat 2006 00:00 • #595217
    yaa harikaa bi albümm
    bazı sahıslar bilge nin sesini kadın senine benzetiyor
    biliyorum cok komik ne alakası varsaa
  • now or never__ • 22 Şubat 2006 00:00 • #595218
    onları bi arkadaşimn su sarkıyı dinle demesiyle dinlemeye basladim 'hasret'ti ilk dinledgm sarkı ve ogun bugundr onlar bnm canlarimmm acayipp seviyorumm onlari,dinlemeden gune baslamiyorumm,okadar pozitiflerki bna kendimi hatrlatiyolar:p hasret bnm için cok onemli bi parca..okadar guzelkii....ilk cıktıgndan beri dinliyorumm..butun parcalarina bitiyorumm..tabi onlaradaa..:)10 numara adamlrsnz..SİZİ SEVİYORUUMMMMMM...HEP BOLE DEVAM EDİNN bursayada beklerizzzz
  • baKteriofaJ • 11 Ağustos 2006 00:00 • #595219
    ööğğğ...!
  • de_lee kız • 13 Eylül 2006 00:00 • #595220
    aaffet neefret ettim sendeeeeeeeeeeen...:D