Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Rus Kozmonotları

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Direc-T - Rus Kozmonotları
  • MeLanChOLia • 17 Eylül 2004 00:00 • #595203
    şarkılarını netten bulmak mümkün değil...Ama HASRET başlı başına yetiyor albüme.. son ki üç dört.. a aa aa....
  • carettacaretta • 29 Eylül 2004 00:00 • #595204
    iyiiiiii
    alın yani siz bilirsiniz
  • AMYLEE • 8 Ekim 2004 00:00 • #595205
    ben bu adama bayılıyorum şimdi ama elimdeki fırsatları kaçırmışım.onunla karşılaşmama rağman salaklık yapıp ona siz şu şu(alakasız bir gruptu) grubun solisti değil misiniz" dedim.o ne cevap verdi "ben şarkı söölemiyorum!"kim rezil ben mi o mu??
    ah ah şimdi olsaaa...(muhtemelen oydu yani yanlışım olmasın)
    çok tarz bir grupp dinlemeniz lazım.merve senin için bu yorum!:)))
    byeee...
  • rocker girl • 29 Ekim 2004 00:00 • #595206
    bence direc-t feci birşey. kendi kendini anlatıyo zaten,yoruma pek gerek kalmıyo! bilge nin o çıldırtan sesi,grubu farklı kılıyo. ama sen varsın süper. ama hasret uuuuufff!!!belki de herkesin hasretle ilgili bi savaşı olduğundandır,çok seviliyo. arkadaşlar galiba bu hasret bizi ortam sanıyo
  • rocker girl • 30 Ekim 2004 00:00 • #595207
    berrin bilge'ye aşık!!!
  • dido • 16 Kasım 2004 00:00 • #595208
    bilge süper dün gece konserindeydim muhteşemdi!
  • N_I_R_V_A_N_A • 19 Kasım 2004 00:00 • #595209
    Bir müziğe, bir şarkıya, bir klibe anlam vermeye çalışınca , ne kadar anlamsız ve saçma olduğunu görüyorsunuz ya da farkına varıyorsunuz.. Aslında bazı müzikleri , bazı grupları hiç yorumlamadan kabul etmek gerekir. Direc-t de bu gruplardan biri. Müziğin en büyük amaçlarından biri eğer eğlendirmek , insanları coşturmaksa Direc-t bunu çok iyi yapıyor...
  • unlimited • 8 Şubat 2005 00:00 • #595210
    Konserde bu neki beyww dediğim ama sonunda en iyi performanslarıyla beni g.t eden grup. teprik ederim valla:)
  • theend • 23 Şubat 2005 00:00 • #595211
    abi yok vazgeçtim gerçekten çok kötü bir grup deniz yılmaz napsın bu heriflere harcanan paraya zamana herşeye yazık olmuş
  • arca_death • 5 Temmuz 2005 00:00 • #595212
    direc_t her daim bizimdir bizimledir..
    işini istediği gibi yapan asıl amacı para kırıp piyasa olmak olmayan yegane grup...