ben bu adama bayılıyorum şimdi ama elimdeki fırsatları kaçırmışım.onunla karşılaşmama rağman salaklık yapıp ona siz şu şu(alakasız bir gruptu) grubun solisti değil misiniz" dedim.o ne cevap verdi "ben şarkı söölemiyorum!"kim rezil ben mi o mu??
ah ah şimdi olsaaa...(muhtemelen oydu yani yanlışım olmasın)
çok tarz bir grupp dinlemeniz lazım.merve senin için bu yorum!:)))
byeee...