Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Rus Kozmonotları

  • now or never__ • 22 Şubat 2006 00:00 • #595218
    onları bi arkadaşimn su sarkıyı dinle demesiyle dinlemeye basladim 'hasret'ti ilk dinledgm sarkı ve ogun bugundr onlar bnm canlarimmm acayipp seviyorumm onlari,dinlemeden gune baslamiyorumm,okadar pozitiflerki bna kendimi hatrlatiyolar:p hasret bnm için cok onemli bi parca..okadar guzelkii....ilk cıktıgndan beri dinliyorumm..butun parcalarina bitiyorumm..tabi onlaradaa..:)10 numara adamlrsnz..SİZİ SEVİYORUUMMMMMM...HEP BOLE DEVAM EDİNN bursayada beklerizzzz
Bu konunun tüm mesajları