Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin Anma Gecesi @ Mojo - Taksim - İstanbul

  • zeytin • 18 Eylül 2004 00:00 • #596691
    Arkadaşlar, Yavuz'un arkadaşları mojo'dadır. Shaft sadece Yavuz'un çaldığı bir bardı. Mojo'da da 5 yıl çalmıştır kendisi.
    Yavuz'un albümünü alabilen alsın, sanırım piyasada yok artık, onu yaşatmak istiyorsak müziğini dinleyelim, dinlettirelim.. mp3 ya da cd farketmez, zaten albümü şimdi alsanız bile ona bi faydası olmayacak, prodüktör firma yiyecek verdiğiniz paraları. Mp3 ile daha çok kişiye ulaşabilir herkesin Yavuz'u dinlemesini sağlayabiliriz.

    www.yavuzcetin.com adresinden çeşitli bilgilere ulaşabilirsiniz.

    elinizde Yavuz'la ilgili bilgiler, resimler, kayıtlar varsa da o web sitesiyle alaka kurup onu internette de yaşatmaya çalışan bir grup hayranına yardımcı olmuş olursunuz.
Bu konunun tüm mesajları