Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin Anma Gecesi @ Mojo - Taksim - İstanbul

  • floydian • 21 Eylül 2004 00:00 • #596694
    Kimin ne yapmaya çalıştığını bilmiyor ve ölüm tarihinden 1,5 ay sonra anma gecesi düzenlenmesine bir anlam veremiyorum.Aklıma kötü anlamların yerleşmesinden kaçınamıyorum.Kimse kusura bakmasın ama en azından ona yeteri kadar sahip çıkıp,yaşama bağlanmasını sağlayabilirdik.Bu durumda suç hepimizde.Umarım birileri Yavuz'un adına para kazanma sevdasında değildir.İnsanların Mojo'da ki anma gecesine katılmalarında,bana mantıklı söylenebilecek bir kaç cümleniz var mı?
Bu konunun tüm mesajları