Yaaaa çok komiksiniz gerçekten.Okudukça gülüyorum yorumlarınıza.
Ela:
"Kittie özentisi" demek ne demek yaa?"Yorum yok çünkü"demek?Nasıl yok ya kız çatır çatır söylüyo!Daha napsın?
Badlydrawnboy:
Pin Up'a ayrı bi antipatin var,anlaşıldı..
Senin profilinden anladığım kadarıyla grup kurmaya heveslenmişsin.Vatana ve millete hayırlı olsun..
Şimdi sana soruyorum..Daha herhangi bişey nasıl eleştirilir bilmeden!,sen nasıl müzik yapacaksın?Yapsanda nasıl olucak çok merak ediyorum..
Biri vokalliğe merak sarmış Pin Up vokaline bok atıyo.Öteki,grup kurmak istiyo,bakıyoki karşı cinsten bi grup çoktaaan yola çıkmış bu sefer nasıl bok atacağını şaşırıyo...
Arkadaşlar bu işi bu egolarla yapamazsınız,yapsanızda bi yere kadar...Arının arkadaşlar egolarınızdan arının!