kittie özentisi ya böyle öküzlemesine yorummu olur grubu beyenmezsin ve her türlü eleştiri yapmaya da sahipsin ama bu kadar da öküzlemesine bir eleştiri yapılmaz.
yani bizim hiçbir kız grubumuz olamıyacakmı helal olsun kızlara muhteşem bir grup kurmuşlar başarıların da devamını dilerim.
daha iyi yerleri hakediyorlar.
siz eleştirilere aldırmayın devam edin yolunuza arkanızdayız