Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pin-Up @ Guitar Cafe Bar - Taksim - İstanbul

  • jasonic • 13 Kasım 2004 00:00 • #597755
    Gayet basarili bir grup,ben sahsen grubun davulcusunun grubun genel performansinin gerisinde oldugunu düsünüyorum ama o da zamanla düzelir.Ayirca bir angut arkadas "cok iyilerse niye albümleri yok?" demis,ya kardesim iyi müzisyen olmakla albüm yapmak ayni sey mi?Yapmayin etmeyin lütfen ama ya!
Bu konunun tüm mesajları