Gayet basarili bir grup,ben sahsen grubun davulcusunun grubun genel performansinin gerisinde oldugunu düsünüyorum ama o da zamanla düzelir.Ayirca bir angut arkadas "cok iyilerse niye albümleri yok?" demis,ya kardesim iyi müzisyen olmakla albüm yapmak ayni sey mi?Yapmayin etmeyin lütfen ama ya!