Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pin-Up @ Guitar Cafe Bar - Taksim - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Pin-Up @ Guitar Cafe Bar - Taksim - İstanbul
  • coocoo • 11 Kasım 2004 00:00 • #597746
    kötü çalıyorlar diyemem ama popüler kültürün bi ögesi durumundalar müzikleri arka planda kalıyor..
  • badlydrawnboy • 12 Kasım 2004 00:00 • #597747
    tek artıları kadın olması evet.. ama kadın olmaları onlara bi artı sağlıyo.... ve zaten bu artıyla popüler olabilimişler... popüler olmak iyimidir kötümüdür o da başka bi tartışma konusu tabi ki...
  • clemenza • 12 Kasım 2004 00:00 • #597748
    bu arkadaşlara albüm yapacaklarmı acaba?vokal için konuşmak gerekirse tarzı yurtdışında ne bilim mtv ye çıkan sert gruplar varya hah iştetam onlar gibi olabilir vede başarılı olabilirdi ama.türkiyede şansı hiç yok...düz şarkı söyleyemiyor sanırım ama o gırtlağı 2 - 3 saat öyle kullanmak zor.grubu grup yapan vokal ve bayanların dış görünüşleri.acaip bir alt yapı eksikliği var.ama garaj ın sitesine bülent ortaçgilin altına reklam olarak konacak kadar ünlü olmalarına şaşmamak elde değil...pin up a başarılar dilerim.
  • purpleone • 12 Kasım 2004 00:00 • #597749
    anlamayanlara!!!
    kürtaj da bir bayan grubu olmakla birlikte bursa grubudur!!!
  • kukimatu • 12 Kasım 2004 00:00 • #597750
    kadın oldukları için herkes onların üstüne gidiyor. bir kıskançlık var galiba.
    ben dinlemedim ama sadece garajda duydum bunları.ama tahminime göre pek bişey katmıyorlardır müziğe.
    popüler müzik dünyasında kadın grubu kurmak ticari olarak da uyanıkça düşünülmüş bir fikir bence ...
  • Heavymental • 13 Kasım 2004 00:00 • #597751
    badlydrawboy'a katiliyorum bence de ciddiye alinmamali
    sekil ve hatun olmalarindan baska neleri var yaww
    o kadar ciddiye alinacak bi grupsa niye hala bi albümleri yok?
    pasam bu tür konular konusmaya bile degmez yaaww
  • Heavymental • 13 Kasım 2004 00:00 • #597752
    Athena Gökhan, eger gerçekten sen athena gökhansan arkaslara bi albüm yapiver de arkalarinda oldugunu görelim!
    öyle lafla peynir gemisi yürümez koçum!
    rock müzik mütevazilk ister,ne kadar da ünlü olsanda.
    Machine Head'e bakta ibret al!
  • vocalgirl • 13 Kasım 2004 00:00 • #597754
    Bence de harikalar, acımazsızca eleştirmeyin.. beğenmediğiniz bu insanların çıktıkları yere çıkıp siz sahne alında görelim.
  • jasonic • 13 Kasım 2004 00:00 • #597755
    Gayet basarili bir grup,ben sahsen grubun davulcusunun grubun genel performansinin gerisinde oldugunu düsünüyorum ama o da zamanla düzelir.Ayirca bir angut arkadas "cok iyilerse niye albümleri yok?" demis,ya kardesim iyi müzisyen olmakla albüm yapmak ayni sey mi?Yapmayin etmeyin lütfen ama ya!
  • _punkek_ • 13 Kasım 2004 00:00 • #597756
    bence cok sacma sapan bı grup. ayrıca arkadasların acıklamalarına baktımda yok sızde calın daha ıyısını yapın sızıde gorelım falan dıyolar.. ne alaka ya elestırmek ıcın ılla o ışımı yapmak lazım .. ıyı bı dınleyıcı ol muzıkten anla yeter.ben valla bunların yaptıgına muzik dıyemıcem farklı olma cabaları yapmaya calıstıkları muzıgı yok edıyo.. yok kufurler falan bence cok luzumsuz bı grup .gercı özentı tayfası oldugu surece bunlar ve bunlar gıbıler daha cok ayakta kalırlar.....