Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pin-Up @ Guitar Cafe Bar - Taksim - İstanbul

  • _punkek_ • 13 Kasım 2004 00:00 • #597756
    bence cok sacma sapan bı grup. ayrıca arkadasların acıklamalarına baktımda yok sızde calın daha ıyısını yapın sızıde gorelım falan dıyolar.. ne alaka ya elestırmek ıcın ılla o ışımı yapmak lazım .. ıyı bı dınleyıcı ol muzıkten anla yeter.ben valla bunların yaptıgına muzik dıyemıcem farklı olma cabaları yapmaya calıstıkları muzıgı yok edıyo.. yok kufurler falan bence cok luzumsuz bı grup .gercı özentı tayfası oldugu surece bunlar ve bunlar gıbıler daha cok ayakta kalırlar.....
Bu konunun tüm mesajları