Sevgili Clemenza,"angut" tabirini kullanmadan önce epey bi düsündüm acikcasi,ancak daha iyisini bulamadim.
Yaraticilik eger "Pin-up Guitar'da cikiyor" haberinin altina "ciddiye alinmamali" yazmaksa,benimkisi de bal gibi yaraticilik,ister begen ister begenme.
pek beğendiğim bir grup değil ama destekliyorum. birsürü öküzün bulunduğu ülkemizde bu tarz müzikle kızların çıkması güzel... cesaretinizden ötürü tebrik ederim. en büyük sex pistols!