Daha öncede yazdım ama yine yazcam mına koyi...Birde güya az fiyat gözükcek diye ytl ile yazmışlar..Beni o paraya bir yerli içki değil iki kasa kasa efes almam lazım lannn..!Festivallerden soğuttunuz lan adamı..siz böyle yaparsanız rock'n coke 'un 200 milyondan(200 ytl ehuehueu) fiyat açması lazım..Ben 20 milyon veremiyorum bi konsere allah belanızı veree.Organizasyon ezikleriii..