Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • karete • 29 Ocak 2005 00:00 • #599112
    bence kesinlikle abartı.. fiyasko çıkacak ama sapulkolikler kötü oldugu halde kötü demiycek bitişten sonra yine iyiydi denecek
Bu konunun tüm mesajları