-
abicim bu ilanlar neden garaja geç geliyo ben sepultranın gelceğini 2-3 hafta önceden biliyodum
-
igor için gidilir...
-
20 YTL ???
Teomana mı gidiyoruz anasını satiim :P
-
20YTL ise var bi iş bence
ama illede ucuzsa bişi olmak zorunda değil dimi..
-
abi bedava kacmazz valla kıcı kırık heriflere bile 20 ytl bayılıyoruz zaten :)= saka olmalı bu bence kahtalı mıcı falan mı bi de sahtesi cıkıyomus serhultura falan diyee :))
-
abi 20 YTL olurmu bea. bi sıfır eksik olmasın.eer dogruysa ben kesin ordayım........
hem de SEPULTURA.......
-
son birkaç aydır duyduğum en iyi haber!
-
bence kesinlikle abartı.. fiyasko çıkacak ama sapulkolikler kötü oldugu halde kötü demiycek bitişten sonra yine iyiydi denecek
-
abi mukemmel ya..hemde beyoglunda ha..kalkar giderim valla
-
baba bu ne yaa?imitasyon falan mı acaba yoksa kamera şakası mı???? ben aydındayım ama beni orda bilin...