Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • RUH ÇÖPLÜĞÜ • 27 Ocak 2005 00:00 • #599105
    abicim bu ilanlar neden garaja geç geliyo ben sepultranın gelceğini 2-3 hafta önceden biliyodum
  • ngb_apeiron • 27 Ocak 2005 00:00 • #599106
    igor için gidilir...
  • PeshTeMAL • 27 Ocak 2005 00:00 • #599107
    20 YTL ???
    Teomana mı gidiyoruz anasını satiim :P
  • ozzhan • 28 Ocak 2005 00:00 • #599108
    20YTL ise var bi iş bence
    ama illede ucuzsa bişi olmak zorunda değil dimi..
  • holzeminster • 28 Ocak 2005 00:00 • #599109
    abi bedava kacmazz valla kıcı kırık heriflere bile 20 ytl bayılıyoruz zaten :)= saka olmalı bu bence kahtalı mıcı falan mı bi de sahtesi cıkıyomus serhultura falan diyee :))
  • MadWolf • 28 Ocak 2005 00:00 • #599110
    abi 20 YTL olurmu bea. bi sıfır eksik olmasın.eer dogruysa ben kesin ordayım........
    hem de SEPULTURA.......
  • BeRK CoBaiN • 29 Ocak 2005 00:00 • #599111
    son birkaç aydır duyduğum en iyi haber!
  • karete • 29 Ocak 2005 00:00 • #599112
    bence kesinlikle abartı.. fiyasko çıkacak ama sapulkolikler kötü oldugu halde kötü demiycek bitişten sonra yine iyiydi denecek
  • SilpKnoT_noise • 29 Ocak 2005 00:00 • #599113
    abi mukemmel ya..hemde beyoglunda ha..kalkar giderim valla
  • jaymz_31 • 29 Ocak 2005 00:00 • #599114
    baba bu ne yaa?imitasyon falan mı acaba yoksa kamera şakası mı???? ben aydındayım ama beni orda bilin...