Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • devilmanta • 26 Ocak 2005 00:00 • #599092
    Aga tamam iyi hoş geliyolarda nie yeni melek gibi ziktiriboktan bi yerde bu olay düzenleniyor onu anlamadım...
  • slip_kNoT • 26 Ocak 2005 00:00 • #599093
    yaa hep istanbul'a geliyorlar yaa...bikere de İzmir'e gelsinler yaa...bizim canımız yok mu kardeşim!!!Buarada Dark Tranquillity konseri noldu?bilen varmı?en son ertelendi die duydum?!
  • sCOLd5 • 26 Ocak 2005 00:00 • #599094
    sepulturanın gelmesi çok iyi de nerden o eskı sepultura nerden o eskı vokalcisi-zaten gidersem gitarist icin gidicem ve isallah orgasmatronu soylerler
  • posetcayy • 26 Ocak 2005 00:00 • #599095
    arkadaşlar sepultura geliooooooo..alooooooooooo
    ama sadece igor'u dinlemek için gitcemm....
    (bu arada max o grupyan ayrılalı yıllar oldu.. bilmeyenlere duyrulur..)
  • sadbadtrue • 26 Ocak 2005 00:00 • #599096
    ya bu grup iyi ama su zenci herif olmasa daha iyi olcakk....(ama tabi eski sepultura'yı hiç bişeye değişmem...) yine de gidip izlenecek bi grup...ama ben sadece igoru izlicemm..sizi bilmem...
  • Mertozze • 26 Ocak 2005 00:00 • #599097
    Ne kadar sevdiğimiz elemanları ayrılmış grup varsa buraya geliyor...Bakınız Megadeth konseri gibi.
  • ADIO • 26 Ocak 2005 00:00 • #599100
    az sonra yuxexes te haberi okunacak bunun..
  • thriller • 27 Ocak 2005 00:00 • #599101
    sepultura geliyomuş.hoş gelsin bakalım..zaten bu amblem ile konserleri full dolar :)
  • RİP • 27 Ocak 2005 00:00 • #599103
    Ulen bi kere kaçırmıştım bi daha olmaz
  • Hetfield • 27 Ocak 2005 00:00 • #599104
    Max tan sonra ....ıçtılar ama İgor u kaçırmamak gerek....