-
benden uzak olsunlar bana yeter valla...
-
ne olucak be şaftı komposto olmuş bir grup geliyor millet uçuyor neden çünkü sepultura da populerize edilmiş mına koim eski sepultura yok karşınızda sikik bi sepultura var karşımızda konserede şimdi istiklaldeki sünepe velet takımının alayı gelir nabalaım bende gidicem mecburi
-
yaw izmirde olsun 75 ytl olsun.... .ok var sanki istanbulda...
-
ilk 4 albümünü ezbere bildiğim , max yüzünden warlock mayağı olduğum , hayatımda unutamayacağım en büyük grup geliyor...önlerde durmamak lazım ölüm pogosu yapılcak büyük ihtimalle..
-
yaw izmirde olsun 75 ytl olsun b.k v
ar istanbulda taşı toprağa b.k
-
Abi doğru söyleyin ya bursadan kalkıp gitmeyen halili miksinler ulen brutalin allahı o adam eyvah be kardeşim maf olduk maaaaaaaaafffffff beyler tutmayın beni aaaaaaahaaaaaayyyyyyyyttt:::D
-
max le son zamanlarda sicmaya baslamisti,gitmisti eski speed/trash ruhlari,gercekten bitmis olan gruplardan biri,nerde eski ruhlar
desctruction konserine gelen varsa orda buldukari havayi bulamayacaklar kesin
bosa para vermeyin
trash/speed/brutal=yok
konserde yok:((
hardcore dinlemek isteyen varsa kacirmasin ama cunku yeni parcalari calacaklarmis,zaten eskilerde max siz gitmez,onunda soulfly da ne yaptigi belli:((piyasa oldu hepsi
paraya yazik benden demesi..
-
ölüm pogosu<<< Serpent_King<nick li arkadas yazmis>
iyimisin sen bee ne pogosu
rocker sin sen kendine gel,git bi hava al,havale felan geçiriyorsun herharde:))
-
soguttum ya milleti konserden
gidin ya siz bana bakmayin:)
eskilerden kaldigim için dogru olanlari yazdim sadece:)))
-
yetti bee...bi konserde de yaş sınırı olmasın!!..18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18!!!! allaım deliriyorum galba..=))