Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • Metal milita • 29 Ocak 2005 00:00 • #599115
    benden uzak olsunlar bana yeter valla...
  • gyroscope • 30 Ocak 2005 00:00 • #599116
    ne olucak be şaftı komposto olmuş bir grup geliyor millet uçuyor neden çünkü sepultura da populerize edilmiş mına koim eski sepultura yok karşınızda sikik bi sepultura var karşımızda konserede şimdi istiklaldeki sünepe velet takımının alayı gelir nabalaım bende gidicem mecburi
  • AbSoLUtkUrRanT • 31 Ocak 2005 00:00 • #599118
    yaw izmirde olsun 75 ytl olsun.... .ok var sanki istanbulda...
  • Serpent_King • 31 Ocak 2005 00:00 • #599119
    ilk 4 albümünü ezbere bildiğim , max yüzünden warlock mayağı olduğum , hayatımda unutamayacağım en büyük grup geliyor...önlerde durmamak lazım ölüm pogosu yapılcak büyük ihtimalle..
  • AbSoLUtkUrRanT • 31 Ocak 2005 00:00 • #599120
    yaw izmirde olsun 75 ytl olsun b.k v
    ar istanbulda taşı toprağa b.k
  • HİM_Turkey • 1 Şubat 2005 00:00 • #599121
    Abi doğru söyleyin ya bursadan kalkıp gitmeyen halili miksinler ulen brutalin allahı o adam eyvah be kardeşim maf olduk maaaaaaaaafffffff beyler tutmayın beni aaaaaaahaaaaaayyyyyyyyttt:::D
  • Hippies • 1 Şubat 2005 00:00 • #599122
    max le son zamanlarda sicmaya baslamisti,gitmisti eski speed/trash ruhlari,gercekten bitmis olan gruplardan biri,nerde eski ruhlar
    desctruction konserine gelen varsa orda buldukari havayi bulamayacaklar kesin
    bosa para vermeyin
    trash/speed/brutal=yok
    konserde yok:((
    hardcore dinlemek isteyen varsa kacirmasin ama cunku yeni parcalari calacaklarmis,zaten eskilerde max siz gitmez,onunda soulfly da ne yaptigi belli:((piyasa oldu hepsi
    paraya yazik benden demesi..
  • Hippies • 1 Şubat 2005 00:00 • #599123
    ölüm pogosu<<< Serpent_King<nick li arkadas yazmis>
    iyimisin sen bee ne pogosu
    rocker sin sen kendine gel,git bi hava al,havale felan geçiriyorsun herharde:))
  • Hippies • 7 Şubat 2005 00:00 • #599124
    soguttum ya milleti konserden
    gidin ya siz bana bakmayin:)
    eskilerden kaldigim için dogru olanlari yazdim sadece:)))
  • HeLL_Jam90 • 20 Şubat 2005 00:00 • #599125
    yetti bee...bi konserde de yaş sınırı olmasın!!..18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18!!!! allaım deliriyorum galba..=))