max le son zamanlarda sicmaya baslamisti,gitmisti eski speed/trash ruhlari,gercekten bitmis olan gruplardan biri,nerde eski ruhlar
desctruction konserine gelen varsa orda buldukari havayi bulamayacaklar kesin
bosa para vermeyin
trash/speed/brutal=yok
konserde yok:((
hardcore dinlemek isteyen varsa kacirmasin ama cunku yeni parcalari calacaklarmis,zaten eskilerde max siz gitmez,onunda soulfly da ne yaptigi belli:((piyasa oldu hepsi
paraya yazik benden demesi..