Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • Berque • 2 Mart 2005 00:00 • #599137
    doğru görüyorsun ama yaş sınırı var :((18)
  • mechanix • 3 Mart 2005 00:00 • #599138
    hade len en metalci benim.benden büyük sepultura hayranı olamaz.bunu bilin ama ne yazıkki konsere gelemicem.ama ruhum herzaman onlarla
  • Glorfindel • 3 Mart 2005 00:00 • #599139
    niye sadece istanbul veya ankaraya geliyo bu herifler türkiye istanbuldanmı ibaret
  • StepinRazor • 3 Mart 2005 00:00 • #599140
    eski parçaları çalacaklarsa gidilebilir..
  • Slayer_mania • 3 Mart 2005 00:00 • #599141
    aynen katılıyorum!
  • twindrummer • 3 Mart 2005 00:00 • #599142
    valla şüpheli sen kalk gel nerelerden 20 kağıt zamanında adını duyurmuş halen bir cok fanatiği olan bi grup ki bu cok önemli dandirik bi grup cıkarsa hiç şaşırmamak laaazım bi metallicayı nebiliyim bi iced earth getirseler ya 20 ye bizde gidelim dimi!
  • Rothen • 4 Mart 2005 00:00 • #599143
    Sepultura ile birlikte ülkemizin saalam grupların False in Truth da sahne alacak hatta manga nın çıkması bile düşünülüyor(na alaka)

    bilet fiyatı da 20 YTL den 22.5 YTL ye çıktı bu arada....
  • fulya_ • 4 Mart 2005 00:00 • #599144
    sepultura= 20 ytl...hhepuhehheheheh:)) güldürmeyin beni yaaa.....kolpadır o kolpa!!!
  • sansar • 4 Mart 2005 00:00 • #599145
    zamanında limbbizkit diye bi hop top hipopçu zibidiyle düet yapmış olan bir vokali (Max gel oğlum...)barındırmış sözde bir metal gurubunun konserine yine yeni yepyeni 20 türk liracıklarınızı vermeye deymez bence kardeşlerim müzikleri zaten kofti...
  • mechanix • 4 Mart 2005 00:00 • #599146
    ah ulan ah tam da 23 mart çarşamba günü ha!rastlantıya bak bea....çok önemli bi sınavım var.bakalım noolcak....