Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • Bayan Ariza • 5 Mart 2005 00:00 • #599147
    en önde olacagim!
  • sadbadtrue • 5 Mart 2005 00:00 • #599148
    ya abiler tamam sepultura geliyo da.. manga ne alaka o konsere....baska grup yokmuymus cıkacak..
  • HAZARd • 5 Mart 2005 00:00 • #599149
    Sırf bunun için Ankara'dan İstanbul'a gideceğim.Okulu bile takmıyorum artık heyecanlanıyorum.Sepullltuuuuuuuuraaaaaa!!!
  • Glorfindel • 5 Mart 2005 00:00 • #599150
    okulmuş sınavmış hepsi hikaye fırsatı olan varsa kaçırmasın gitsin
    benim içinde dinlesin
  • -muzzy- • 5 Mart 2005 00:00 • #599151
    herkesi konsere bekliyoruz koparıcaz dağıtacağız mekanı
  • Lindsay • 6 Mart 2005 00:00 • #599152
    "Ratamahatta" yi dinleyin, manyak bi sarki,süper!
  • black explorer • 6 Mart 2005 00:00 • #599153
    Sepultura gelmiş ya,bu konsere gidilir arkadaş.Zaten Türkiyeye kaç zamandır iyi bi grup gelmiyordu.Buna gitmeyecez de hangisine gideceğiz.Ben Ankarada oturuyorum ama bu fırsatı kaçırmam.Valla aklı olan varsa kaçırmasın.
  • skuld • 6 Mart 2005 00:00 • #599154
    bi dakka ya.ben anlamadım.18 yaş sınırı var mı?biletleri nerden alabiliriz?bilet kaldı mı?
  • anaemics • 6 Mart 2005 00:00 • #599155
    ben çoktan biletimi aldım görüşürüz oralarda gidicek olanlar bana garmes ten ulaşsın buluşuruz orda yihaaa sepulturaa.. bu arada yaş sınırı konusunda seneniz tutuyosda girebilirsiniz aya bakmıyolar...
  • SystemOfADown • 7 Mart 2005 00:00 • #599157
    Bende geliyorum uleyn :)=.