-
en önde olacagim!
-
ya abiler tamam sepultura geliyo da.. manga ne alaka o konsere....baska grup yokmuymus cıkacak..
-
Sırf bunun için Ankara'dan İstanbul'a gideceğim.Okulu bile takmıyorum artık heyecanlanıyorum.Sepullltuuuuuuuuraaaaaa!!!
-
okulmuş sınavmış hepsi hikaye fırsatı olan varsa kaçırmasın gitsin
benim içinde dinlesin
-
herkesi konsere bekliyoruz koparıcaz dağıtacağız mekanı
-
"Ratamahatta" yi dinleyin, manyak bi sarki,süper!
-
Sepultura gelmiş ya,bu konsere gidilir arkadaş.Zaten Türkiyeye kaç zamandır iyi bi grup gelmiyordu.Buna gitmeyecez de hangisine gideceğiz.Ben Ankarada oturuyorum ama bu fırsatı kaçırmam.Valla aklı olan varsa kaçırmasın.
-
bi dakka ya.ben anlamadım.18 yaş sınırı var mı?biletleri nerden alabiliriz?bilet kaldı mı?
-
ben çoktan biletimi aldım görüşürüz oralarda gidicek olanlar bana garmes ten ulaşsın buluşuruz orda yihaaa sepulturaa.. bu arada yaş sınırı konusunda seneniz tutuyosda girebilirsiniz aya bakmıyolar...
-
Bende geliyorum uleyn :)=.