Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • guitar_pantera • 25 Ocak 2005 00:00 • #599082
    abi sepultura mı geliyomus yoksa yanlıs mı goruyorum:)
  • ask_boktur • 25 Ocak 2005 00:00 • #599083
    doğru duymuşsun bende ilk başta gozlerime inanamadım :)
    sonrada biraz ovaladım baktımkı sepulturaymış heheh
  • JackSparrow • 25 Ocak 2005 00:00 • #599084
    ha ziktir yaa gidemicem allah belasını versin tarihi erteletsek biraz..
  • blackloverman • 25 Ocak 2005 00:00 • #599085
    sepultura kaçmaz yani metalciyim diyen ve gitme şansı olan herkes gelmeli roots bloody roots ,propaganda, terrytory ramatahatta offff neyse gidelim ve dinleyelim...
  • mcengina • 25 Ocak 2005 00:00 • #599086
    hadi yaa sepulturamı geliyomuş inanamıyorum onlar geçen senede geldiler manyaklar ama bir sorun var ben kim olduklarını bilmiyorum max daha o grupdamı ?:)))))
  • urn • 26 Ocak 2005 00:00 • #599087
    sadece istanbul a mı geliyorlarmıymış cok kötü haber işte bu yaaa
  • Broken_stick • 26 Ocak 2005 00:00 • #599088
    SEPULTURA!!!!!!!!!!!!!!
    Biri çıldırmış olmalı!!!!!Abi şaka felan yapmıyo di mi bekçi =)
    Ne diimmm yani İstanbulda olan her rocker ya bu konsere gitsin ya da ölsün :P
    Wayy bee süper valla!!!Sepultura haa =)
  • Soldier_Of_For • 26 Ocak 2005 00:00 • #599089
    gene posası kalmış bi grup daha geliyoo :((((
  • karete • 26 Ocak 2005 00:00 • #599090
    bencede
  • Motherfucker • 26 Ocak 2005 00:00 • #599091
    Neden bu kadar inanılmaz geliyor herkese anlamıyorum!Daha öncede geldiler...!Ne devler geldi ülkemize!Büyütmeyin bu kadar ama bu konseride kaçırmayın derim!