-
abi sepultura mı geliyomus yoksa yanlıs mı goruyorum:)
-
doğru duymuşsun bende ilk başta gozlerime inanamadım :)
sonrada biraz ovaladım baktımkı sepulturaymış heheh
-
ha ziktir yaa gidemicem allah belasını versin tarihi erteletsek biraz..
-
sepultura kaçmaz yani metalciyim diyen ve gitme şansı olan herkes gelmeli roots bloody roots ,propaganda, terrytory ramatahatta offff neyse gidelim ve dinleyelim...
-
hadi yaa sepulturamı geliyomuş inanamıyorum onlar geçen senede geldiler manyaklar ama bir sorun var ben kim olduklarını bilmiyorum max daha o grupdamı ?:)))))
-
sadece istanbul a mı geliyorlarmıymış cok kötü haber işte bu yaaa
-
SEPULTURA!!!!!!!!!!!!!!
Biri çıldırmış olmalı!!!!!Abi şaka felan yapmıyo di mi bekçi =)
Ne diimmm yani İstanbulda olan her rocker ya bu konsere gitsin ya da ölsün :P
Wayy bee süper valla!!!Sepultura haa =)
-
gene posası kalmış bi grup daha geliyoo :((((
-
bencede
-
Neden bu kadar inanılmaz geliyor herkese anlamıyorum!Daha öncede geldiler...!Ne devler geldi ülkemize!Büyütmeyin bu kadar ama bu konseride kaçırmayın derim!