İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul
Unfukable
• 28 Şubat 2005 00:00 •
#599126
mükemmel ne bileyim gitmek lazım....
Gelen Var mı?
_apeiron_
• 28 Şubat 2005 00:00 •
#599127
gitmeyen ölsün
umitsenn
• 28 Şubat 2005 00:00 •
#599128
organizatörü kutluyorum,cennetliksin sahip.
NÖRON
leonorr
• 28 Şubat 2005 00:00 •
#599129
FALSE IN TRUTH
LUCY FEAR
da Sepultura'dan önce çıkacak gruplar.Ya ama yaş sınır hakkaten böyle şeylerde çok sinir bozuyo.Bizim günahımız ne yaaa.
cynical
• 28 Şubat 2005 00:00 •
#599130
gidilmeli
saw
• 28 Şubat 2005 00:00 •
#599131
bence bu konsere gidilir taksimde görüşmek üzere...!:)
bobmarleyfaruk
• 28 Şubat 2005 00:00 •
#599132
süper, yorumsuz ama birde max gelseydi:(
punksick
• 1 Mart 2005 00:00 •
#599133
20 milyona belkide sepulturaya benzer elemanları cıkarırlar :P nr komik olur di mi?_
pospolen
• 1 Mart 2005 00:00 •
#599134
adamlar bostancıdaki hezimetten sonra tekrar geliyor ya helal olsun... Evet arkadaslar! Ben de konserdeyim :)
di-mess
• 2 Mart 2005 00:00 •
#599135
nasıl olacak ben merak eder ve kesinlikle gitcek ben..
«
1
2
3
4
5
6
7
8
»