Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sepultura @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • Unfukable • 28 Şubat 2005 00:00 • #599126
    mükemmel ne bileyim gitmek lazım....
    Gelen Var mı?
  • _apeiron_ • 28 Şubat 2005 00:00 • #599127
    gitmeyen ölsün
  • umitsenn • 28 Şubat 2005 00:00 • #599128
    organizatörü kutluyorum,cennetliksin sahip.
    NÖRON
  • leonorr • 28 Şubat 2005 00:00 • #599129
    FALSE IN TRUTH
    LUCY FEAR
    da Sepultura'dan önce çıkacak gruplar.Ya ama yaş sınır hakkaten böyle şeylerde çok sinir bozuyo.Bizim günahımız ne yaaa.
  • cynical • 28 Şubat 2005 00:00 • #599130
    gidilmeli
  • saw • 28 Şubat 2005 00:00 • #599131
    bence bu konsere gidilir taksimde görüşmek üzere...!:)
  • bobmarleyfaruk • 28 Şubat 2005 00:00 • #599132
    süper, yorumsuz ama birde max gelseydi:(
  • punksick • 1 Mart 2005 00:00 • #599133
    20 milyona belkide sepulturaya benzer elemanları cıkarırlar :P nr komik olur di mi?_
  • pospolen • 1 Mart 2005 00:00 • #599134
    adamlar bostancıdaki hezimetten sonra tekrar geliyor ya helal olsun... Evet arkadaslar! Ben de konserdeyim :)
  • di-mess • 2 Mart 2005 00:00 • #599135
    nasıl olacak ben merak eder ve kesinlikle gitcek ben..