divine :) şarkıyı biliyorum meraklanma bilmeden yorum yapmıyorum.Coverda yaptım yıllarca eleştirim olumsuz diye bu kadar sinirlenmen gerekmiyo sen mi çaldın yoksa?
hayır şarkının 64 bit olmasından kaynaklanmıyor.Bir lise grubu mu coverlamış?Gitarlar davul çok klasik olmamış mı?bence kolaya kaçılmış daha iyisini yapabilirlerdi diye düşünüyorum.Sonu başlangıca oranla daha iyi ama şu palm vuruşlar ve ton dışı solodan bahsediyorum siz farklı bişey mi duyuyorsunuz?
link verilmiş dinledim kendi fikrimi yazdım eleştiryi kaldıramıyosanız yazmayın linki.