Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ases & Flowing Minds & FlashRoyal @ Manastre World Music & Dance Club - Taksim - İstanbul

  • Loki • 13 Şubat 2005 00:00 • #599503
    divine :) şarkıyı biliyorum meraklanma bilmeden yorum yapmıyorum.Coverda yaptım yıllarca eleştirim olumsuz diye bu kadar sinirlenmen gerekmiyo sen mi çaldın yoksa?

    hayır şarkının 64 bit olmasından kaynaklanmıyor.Bir lise grubu mu coverlamış?Gitarlar davul çok klasik olmamış mı?bence kolaya kaçılmış daha iyisini yapabilirlerdi diye düşünüyorum.Sonu başlangıca oranla daha iyi ama şu palm vuruşlar ve ton dışı solodan bahsediyorum siz farklı bişey mi duyuyorsunuz?

    link verilmiş dinledim kendi fikrimi yazdım eleştiryi kaldıramıyosanız yazmayın linki.
Bu konunun tüm mesajları