Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ases & Flowing Minds & FlashRoyal @ Manastre World Music & Dance Club - Taksim - İstanbul

  • divinemusic • 12 Şubat 2005 00:00 • #599500
    boğaziçi coverı pek olmamış arkadaşlar kargodan "boğaziçi" şarkısını çalmış sadece.bol şanslar.


    Benim sana önerim, Kargo nun boğaziçi şarkısını birdaha dinle, ondan sonra da müzik sözlüğünü açıp 'cover' ın açılımını oku demek olacak dostum...
  • grungy • 13 Şubat 2005 00:00 • #599501
    boğaziçi coverı pek olmamış arkadaşlar kargodan "boğaziçi" şarkısını çalmış sadece.bol şanslar.


    sarkinin "64 kbps" olmasindan kaynaklaniyor olabilir mi?
  • grungy • 13 Şubat 2005 00:00 • #599502
    umarim onemli bir isi olmayan herkes gelir ve izler..
  • Loki • 13 Şubat 2005 00:00 • #599503
    divine :) şarkıyı biliyorum meraklanma bilmeden yorum yapmıyorum.Coverda yaptım yıllarca eleştirim olumsuz diye bu kadar sinirlenmen gerekmiyo sen mi çaldın yoksa?

    hayır şarkının 64 bit olmasından kaynaklanmıyor.Bir lise grubu mu coverlamış?Gitarlar davul çok klasik olmamış mı?bence kolaya kaçılmış daha iyisini yapabilirlerdi diye düşünüyorum.Sonu başlangıca oranla daha iyi ama şu palm vuruşlar ve ton dışı solodan bahsediyorum siz farklı bişey mi duyuyorsunuz?

    link verilmiş dinledim kendi fikrimi yazdım eleştiryi kaldıramıyosanız yazmayın linki.
  • divinemusic • 13 Şubat 2005 00:00 • #599504
    divine :) şarkıyı biliyorum meraklanma bilmeden yorum yapmıyorum.Coverda yaptım yıllarca eleştirim olumsuz diye bu kadar sinirlenmen gerekmiyo sen mi çaldın yoksa?

    hayır şarkının 64 bit olmasından kaynaklanmıyor.Bir lise grubu mu coverlamış?Gitarlar davul çok klasik olmamış mı?bence kolaya kaçılmış daha iyisini yapabilirlerdi diye düşünüyorum.Sonu başlangıca oranla daha iyi ama şu palm vuruşlar ve ton dışı solodan bahsediyorum siz farklı bişey mi duyuyorsunuz?

    link verilmiş dinledim kendi fikrimi yazdım eleştiryi kaldıramıyosanız yazmayın linki.


    Ben sakinim dostum :) Şarkıyı ben çalmadım, cover ne çalar ne de söylerim zaten. Ancak eleştirilerinde biraz geniş düşünürsen bence daha iyi olur. Çünkü yapan arkadaşlar 'profesyonel' değil. O yüzden kılı kırk yarmaya gerek yok diye düşünüyorum.
  • Smoke76 • 16 Şubat 2005 00:00 • #599505
    cover örtmek,kaplamak, bütünüyle kaplayacak şekilde sürmek, kapsamak demek.. Flash Royal'e saygım sonsuz çünkü iyi bi grup olduklarını biliyorum ama sevgili divine.... Başkaları hakkında yapılan objektif ve genel-geçer anlamda doğru yorum ya da eleştirilere bulaşma bence.. yapman gereken daha önemli işler var.. iyi organizasyonlar gibi...
    Eywolleh..
  • Loki • 16 Şubat 2005 00:00 • #599507
    işimiz müzik ise biraz daha önyargısız davranmak daha iyi müzik anlamına gelecektir.arkadaşımız diye tanıyoruz diye sevdiklerimizi korumak ne onlara ne bize bişey kazandırmaz.Ben sadece daha dikkatli olsalardı daha iyi bir cover oluşturabilirlerdi demek istiyorum.Emeklerini hiçe saydığım falan yok.
  • FlashRoyal • 16 Şubat 2005 00:00 • #599508
    sevgili dostlar. anlamsız bir tartışma içerisindeyiz tahminimce. yorum yazan ve şarkıyı dinleyen herkese ilgileri için teşekkür ederim. zaten yarışma devam ediyor. begenenler oylarını gönderiyor bize. begenmeyen insanlara diyebileceğim birşey yok ki bunada hakkım yok. ancak cover olmamış derken neyi kastettiğini pek anlayamadım loki. yani başkasına ait bir parçayı yorumlamakdır diye biliyorum coverı??? he dersenki hakkını vererek cover yapamamışsınız o zaman boynumuz kıldan ince. çünkü senin görüşündür.. tekrar söylüyorum ilginiz için sonsuz teşekkürler. konserde görüşmek üzere..
  • Loki • 16 Şubat 2005 00:00 • #599509
    başarılar
  • FlashRoyal • 16 Şubat 2005 00:00 • #599510
    sagolasın.