divine :) şarkıyı biliyorum meraklanma bilmeden yorum yapmıyorum.Coverda yaptım yıllarca eleştirim olumsuz diye bu kadar sinirlenmen gerekmiyo sen mi çaldın yoksa?
hayır şarkının 64 bit olmasından kaynaklanmıyor.Bir lise grubu mu coverlamış?Gitarlar davul çok klasik olmamış mı?bence kolaya kaçılmış daha iyisini yapabilirlerdi diye düşünüyorum.Sonu başlangıca oranla daha iyi ama şu palm vuruşlar ve ton dışı solodan bahsediyorum siz farklı bişey mi duyuyorsunuz?
link verilmiş dinledim kendi fikrimi yazdım eleştiryi kaldıramıyosanız yazmayın linki.
Ben sakinim dostum :) Şarkıyı ben çalmadım, cover ne çalar ne de söylerim zaten. Ancak eleştirilerinde biraz geniş düşünürsen bence daha iyi olur. Çünkü yapan arkadaşlar 'profesyonel' değil. O yüzden kılı kırk yarmaya gerek yok diye düşünüyorum.