sevgili dostlar. anlamsız bir tartışma içerisindeyiz tahminimce. yorum yazan ve şarkıyı dinleyen herkese ilgileri için teşekkür ederim. zaten yarışma devam ediyor. begenenler oylarını gönderiyor bize. begenmeyen insanlara diyebileceğim birşey yok ki bunada hakkım yok. ancak cover olmamış derken neyi kastettiğini pek anlayamadım loki. yani başkasına ait bir parçayı yorumlamakdır diye biliyorum coverı??? he dersenki hakkını vererek cover yapamamışsınız o zaman boynumuz kıldan ince. çünkü senin görüşündür.. tekrar söylüyorum ilginiz için sonsuz teşekkürler. konserde görüşmek üzere..