abidik gubidik,bastan sagma.uzerinde emek olmayan ve herkesin anlamadan dinleyecegi bir parca.
muzikte bile bir costuruculuk yok.Sertab Erener ve Athena'nın buyuk basarıları uzerine bu basarısızlık hic yakısmıcak bence.yine donduk basa.eurovisiondaki eski gunlerimize donuyoruz hayırlı olsun(!)