Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • soldier55 • 17 Şubat 2005 00:00 • #599727
    bu şarkı nedir ya 1 duyan varmı 2 türkçemi yosa ingilizcemi 3 bu sen sonuncuyuz bence...;-(
  • xeroquark • 17 Şubat 2005 00:00 • #599728
    bence çok kötü bir beste.. şarkıyı dinlediğimde 1970lerde gibi hissettim. günümüzün müziğiyle hiç bağdaşmıyor. kesin sonuncu olacağız :(
  • franticy • 17 Şubat 2005 00:00 • #599729
    abidik gubidik,bastan sagma.uzerinde emek olmayan ve herkesin anlamadan dinleyecegi bir parca.
    muzikte bile bir costuruculuk yok.Sertab Erener ve Athena'nın buyuk basarıları uzerine bu basarısızlık hic yakısmıcak bence.yine donduk basa.eurovisiondaki eski gunlerimize donuyoruz hayırlı olsun(!)
  • dilkem • 17 Şubat 2005 00:00 • #599730
    korkunç bir hata...Bize yakışmıyor...
  • rushdm • 18 Şubat 2005 00:00 • #599731
    bu oy verme olayi kesinlikle cok iyi olmus.umarım parcanın bizi temsil etmemesi için gerekli sonucu alırız!
  • wreath • 18 Şubat 2005 00:00 • #599732
    geri kafalılık
  • minasius • 18 Şubat 2005 00:00 • #599733
    10 sene öncesine döndük resmen! o zamanki başarısızlıklarımızı özlemiş olacak ki TRT böyle bir girişimde bulunmuş, ne diyeyim ellerine sağlık!!! Ama midemize oturacak bu yılki Eurovision haberiniz ola...
  • Lindsay • 18 Şubat 2005 00:00 • #599734
    "Turkey 12 points".... bu sözleri bu yil duyamicagiz galiba ya
  • joseph_ina • 18 Şubat 2005 00:00 • #599735
    sanırım bu uygulamaya geri dönülmesiyle ve bu çeşit bir parçanın seçilmesiyle trt kendini ne kadar yenilediğini gösteriyor.acaba gerçekten bu şarkıdan birşey bekliyorlar mı? merak ediyorum.
  • mahat • 18 Şubat 2005 00:00 • #599736
    her ne kadar şahsen eurovision şarkı yarışmasına prim vermesem de, yuh artık daha neler!