-
bu şarkı nedir ya 1 duyan varmı 2 türkçemi yosa ingilizcemi 3 bu sen sonuncuyuz bence...;-(
-
bence çok kötü bir beste.. şarkıyı dinlediğimde 1970lerde gibi hissettim. günümüzün müziğiyle hiç bağdaşmıyor. kesin sonuncu olacağız :(
-
abidik gubidik,bastan sagma.uzerinde emek olmayan ve herkesin anlamadan dinleyecegi bir parca.
muzikte bile bir costuruculuk yok.Sertab Erener ve Athena'nın buyuk basarıları uzerine bu basarısızlık hic yakısmıcak bence.yine donduk basa.eurovisiondaki eski gunlerimize donuyoruz hayırlı olsun(!)
-
korkunç bir hata...Bize yakışmıyor...
-
bu oy verme olayi kesinlikle cok iyi olmus.umarım parcanın bizi temsil etmemesi için gerekli sonucu alırız!
-
geri kafalılık
-
10 sene öncesine döndük resmen! o zamanki başarısızlıklarımızı özlemiş olacak ki TRT böyle bir girişimde bulunmuş, ne diyeyim ellerine sağlık!!! Ama midemize oturacak bu yılki Eurovision haberiniz ola...
-
"Turkey 12 points".... bu sözleri bu yil duyamicagiz galiba ya
-
sanırım bu uygulamaya geri dönülmesiyle ve bu çeşit bir parçanın seçilmesiyle trt kendini ne kadar yenilediğini gösteriyor.acaba gerçekten bu şarkıdan birşey bekliyorlar mı? merak ediyorum.
-
her ne kadar şahsen eurovision şarkı yarışmasına prim vermesem de, yuh artık daha neler!