Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • alp_ozkan • 18 Şubat 2005 00:00 • #599737
    can tanrıyar daha iyisini yapardı sanırım. petek dinçöz de daha iyi oynardı. hem ingilizcesi de var kızın. valla böylesi daha iyi olurdu.
  • Wyerna • 18 Şubat 2005 00:00 • #599738
    Hatunda vücutta yok seste yok o kadar kişi elenip bunu nasıl seçtiler anlamadım?! akıllara zarar ?!!
  • fidelio • 18 Şubat 2005 00:00 • #599739
    trt de akrabaları felan olduğunu düşündüren bi seçim bence, sokakta dilenirken görsem para vermem yeminle, acaba neye göre seçildiler merak konusu...
  • pulsar2 • 18 Şubat 2005 00:00 • #599740
    Çok kötü...üzücüde...bu hata nasil olduysa düzeltilmeli...
  • votkalimon • 18 Şubat 2005 00:00 • #599741
    okadar kaliteli müzisyenlerin arasından nasıl böyle bir grup seçildi anlamış değilim. ya ciddi bir şike var ya jüriye iyi para yedirdiler, bütün dünyanın gözleri önünde bu şarkıyla geçmişteki gibi tekrar madara olmamızı biri çıkıp engellemeli artık. bu şarkıya gelene kadar ciddi anlamda kaliteli müziklerde vardı. kim denetliyor bunu ya, bunu denetleyeni bir kere daha denetlemeli ya da bu tür işleri profesyonel anlamda müzikle uğraşan kişilere devretmeli
  • Loki • 18 Şubat 2005 00:00 • #599742
    böyle bir şarkıyı nasıl bir jüri seçmiş olabilir? İnanamıyorum.
  • ekojah • 18 Şubat 2005 00:00 • #599743
    bu nasil bi sarkidir boyle ya.. ne alt yapi var nede söz..trt nasi böyle bisey yapar..gecen sene athena o guzelim sarkiyla anca 4. olabildiyse biz kesin bu sarkiyla bu kesin yerlerdeyiz nasil bi dusunce seklidir anlayamadim gitti..bu sarki 1980 lerde katilmis olsa ehh belki is yapar diyecem ama muzik cok gelisti bee bu sarki kesinlikle iş yapmaz..okadar kaliteli insanlar varken neden acaba bu sarki?? tartısılmasi gereken bi konu..
  • 10ur • 18 Şubat 2005 00:00 • #599744
    İĞRENÇÇ Bİ PARÇAA.. bunu seven adamın müzik anlayışından şüphe ederim.. ki bu hala adını bilmediim ve bilmek istemediim kişiler türkiye'yi temsil edecek.. böyle saçmalık olmaz
  • PsYcHoSiNGeR • 18 Şubat 2005 00:00 • #599745
    bencede ya ibrahim tatlıses cıksa daha cok sansımız olurdu :p
    bu ne demek bilen varmı ki aranızda rimi rimi ley
    ne yapmaya calısıyor bu trt anlayamadım
    Anlayan varmı??? :((
  • doktorbean • 18 Şubat 2005 00:00 • #599746
    ne bu böyle tek kelimeyle sonuncu bence hiç gitmeyelim direk yollasınlar bize.görsel olarak da kötü zaten