Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • guardofheaven • 18 Şubat 2005 00:00 • #599791
    hani çadırlarda öylesine eğlence amaçlı şarkı söyleyenler olur ya aynı onlara benziyor bunlarınki.
    EUROvisionun komedi yarışması olmasını isterdim . o zaman kesin birinci olurduk. lemilömi löy
  • pianistt • 18 Şubat 2005 00:00 • #599793
    Yarışmaya O Şimdi Asker şarkısıyla bile katılsaydık bence daha çok şansımız olurdu!Ne bu böyle ben böyle rezillik görmedim! TRTyi bizi direk 25 yıl geriye döndürdüğü için esefle kınıyorum ve tebrik ediyorum,bu da bi başarı! Bu şarkıyla sonuncu bile olamayız!
  • lycopersicon • 18 Şubat 2005 00:00 • #599794
    aşırı derecede amatör bir beste, güfte ve yorum..yazıklar olsun..
  • silence_c • 18 Şubat 2005 00:00 • #599796
    komik !
  • jonathan666 • 18 Şubat 2005 00:00 • #599797
    şarkının yeni nesile ve dolayısıyla avrupa ya uymadığı bir gerçek!
    çünkü şarkıyı duyduğumda kesin sonuncuyuz dedim.Buna karşın ailemizde sadece anannem beğendi bu şarkıyı.aynı eski günlerdeki gibi dedi.Ya artık türk kafasının biraz değişmesi lazım.
    Küçücük çocuklar bile bu şarkıyla dalga geçerken sorarım bu aciz şarkının sahipleri uyuyorlarmı.Hiçkimseden ya da televizyon kanallarından falanda mı şarkının kötü olduğunu duymamışlar yahu! bence direc-t bile iyi işler yapar onlar denemeli...
  • saw • 18 Şubat 2005 00:00 • #599798
    yaaa bole bı sarkı olurmu yaaa bız bole ılk ona bıle gıremeyız arkadaslar bole ekıp varmı yaaaa bızm nefıs gruplarımız varken sacma sapan bı sarkı cıkıp bole bı avrupa arenasında bızı rezıl edıcek...
  • DaMnEd_13 • 18 Şubat 2005 00:00 • #599799
    bööööööööööööö!!!!!!!!!!! bu sarkı resmen kusmak için! milli bir felaket!!!!
  • Gotcha • 18 Şubat 2005 00:00 • #599800
    bknz: bir ülkenin müzik konusunda karizması nasıl çizilir?
  • Nancy • 18 Şubat 2005 00:00 • #599801
    ben bu sarkıyaaa 10 üzerinden 10 veriyoruum ama eksi 10 heheheheehehe :P
  • seboisst • 18 Şubat 2005 00:00 • #599802
    evet arkadaşlar son yıllarda kurtarmayı başardığımız eurovision karizmamız bu şarkıyla birlikte yerle bir olucak...rimi rimi ley'miş öğğğ yani adında bile meymenet yok çok kuskunç be!!!