-
hani çadırlarda öylesine eğlence amaçlı şarkı söyleyenler olur ya aynı onlara benziyor bunlarınki.
EUROvisionun komedi yarışması olmasını isterdim . o zaman kesin birinci olurduk. lemilömi löy
-
Yarışmaya O Şimdi Asker şarkısıyla bile katılsaydık bence daha çok şansımız olurdu!Ne bu böyle ben böyle rezillik görmedim! TRTyi bizi direk 25 yıl geriye döndürdüğü için esefle kınıyorum ve tebrik ediyorum,bu da bi başarı! Bu şarkıyla sonuncu bile olamayız!
-
aşırı derecede amatör bir beste, güfte ve yorum..yazıklar olsun..
-
komik !
-
şarkının yeni nesile ve dolayısıyla avrupa ya uymadığı bir gerçek!
çünkü şarkıyı duyduğumda kesin sonuncuyuz dedim.Buna karşın ailemizde sadece anannem beğendi bu şarkıyı.aynı eski günlerdeki gibi dedi.Ya artık türk kafasının biraz değişmesi lazım.
Küçücük çocuklar bile bu şarkıyla dalga geçerken sorarım bu aciz şarkının sahipleri uyuyorlarmı.Hiçkimseden ya da televizyon kanallarından falanda mı şarkının kötü olduğunu duymamışlar yahu! bence direc-t bile iyi işler yapar onlar denemeli...
-
yaaa bole bı sarkı olurmu yaaa bız bole ılk ona bıle gıremeyız arkadaslar bole ekıp varmı yaaaa bızm nefıs gruplarımız varken sacma sapan bı sarkı cıkıp bole bı avrupa arenasında bızı rezıl edıcek...
-
bööööööööööööö!!!!!!!!!!! bu sarkı resmen kusmak için! milli bir felaket!!!!
-
bknz: bir ülkenin müzik konusunda karizması nasıl çizilir?
-
ben bu sarkıyaaa 10 üzerinden 10 veriyoruum ama eksi 10 heheheheehehe :P
-
evet arkadaşlar son yıllarda kurtarmayı başardığımız eurovision karizmamız bu şarkıyla birlikte yerle bir olucak...rimi rimi ley'miş öğğğ yani adında bile meymenet yok çok kuskunç be!!!