Yarışmaya O Şimdi Asker şarkısıyla bile katılsaydık bence daha çok şansımız olurdu!Ne bu böyle ben böyle rezillik görmedim! TRTyi bizi direk 25 yıl geriye döndürdüğü için esefle kınıyorum ve tebrik ediyorum,bu da bi başarı! Bu şarkıyla sonuncu bile olamayız!