Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • leonorr • 18 Şubat 2005 00:00 • #599814
    ya hakkaten Türkiye'de pek çok tarzda çok iyi müzik yapan gruplar sanatçılar var.o kadar insan varken niye böyle rezil bi tercih yapıldı anlam veremiyorum.yarı finali bile geçemeyiz bu ne idüğü belirsiz şeyle....
  • sdqantaris • 18 Şubat 2005 00:00 • #599815
    Şenol Demiröz denen...
    Neyse yeter bu kadar yorum.
    Eurovision hayal olur, TRT'nin hali zaten iğrenç. Başarıları siyasete kurban etmek böyle bir şey işte...
  • gozde_francis • 18 Şubat 2005 00:00 • #599816
    saçmalığın daniskası.. bence bazı güçler tarafından engelleniyoruz... yani bu hatun kişi ve er kişiyi başımıza bilerek saldılar ki 3 sene üstüste dağıtmayalım eurovision'u..
    rezalet... kesinlikle onay vermiyorum!!!
  • HAZARd • 18 Şubat 2005 00:00 • #599817
    Sondan birinci olabilirsek yine iyi
  • sedamerve • 18 Şubat 2005 00:00 • #599818
    Gülseren hanımın secılmesınde torpil var torpil:=)
  • pohpoh perisi • 18 Şubat 2005 00:00 • #599819
    o ne ya? resmen eski yıllara dönmüşüz.. arkada vokal yapanlar aynı şekilde sallanıyo, eller kollar aynı hareket ediyo.. ne güzel aşmıştık bunları ya.. rezil olcaz rezil:P
  • miachitarra • 18 Şubat 2005 00:00 • #599820
    It's a good day to die...
  • curbud • 18 Şubat 2005 00:00 • #599821
    böyle başarısız bir şarkıyla.. yok yani gerçekten zavallı bir durum. o kadar emekten, başarıdan ve haklı bir yükselişten sonra yazık edilecek. o yarışmanın müftelası olmasam da veya çok önemsemesem de güzel olmuştu geçen seneler. en azından ne kadar ileriye dönük olduğumuzu, bir çeşit cevherler bulundurduğumuzu hem kendimize hem diğerlerine göstermiştik. torpil mi? bence var..
  • grungy • 18 Şubat 2005 00:00 • #599822
    bu sarkiyla katilmiyoruz.. 4 senelik bir sarki oldugu orataya cikti. zaten berbat otesi birseydi. katilsak da umurumda olmazdi.. politik yaklasimlar, gereksiz bir yarisma, gereksiz insanlar, gereksiz sarkilar...
  • gizli_vadi • 18 Şubat 2005 00:00 • #599823
    niye moral bozuyorsunuz.hemen...
    hele durun bakalım,
    Athena nın sesi çok mu iyidi...Abidik bubidik kıyafetler...
    Seyyal Taner hüsran olmuştuk,
    Sertap ta dans ediğim derken sesi detone oluyordu.
    Ama parça İngilizceydi, oradan tuttu...