-
böyle kepaze bir şarkıyı buralara getirenler insanevladı mıdır ? eğer öyleyse nasıl bir insanevladıdır?ayıp denen bişey var utanır insan yav!
-
Abi tek kelimeyle iğrenç ötesi.Bunun yerine Manga,Mor ve Ötesi,Duman... gibisinden gruplar katılmalı.Bu şarkıyla katılırsak kesin bir daha ki sene bizi Eurovision'a almazlar.
-
Ya dusündüm tasindim bence o kadarda berbat dil yaw
:))))))))))))))))))
-
ya başta rimi rimi ley demek zor hani beste çalıntı şarkı b*ktan ama hiç olmazsa söylemesi kolay olsaydı rimi rimi rey limi limi ley filan olsaydı rimi rimi ley! bu ne ya.. ben bu değilim avrupalılar beni yanlış tanımayın...
-
bu ülkede o kadar iyi grup,müzisyen ve yetenekler varken neden Rimi Rimi Ley! Örnegin neden Pentagram olmasın?..bu adamlar zaten yıllardan beri bizi yurt dışında bizi temsil ediyorlar!konusuyoruz ama anlayabilene!..
-
irenc yani rimi rimi leymis ne o ya!! hayr sadece sarki degil hersey irenc o sirin gozukmeye calisan vokalist butun bu irencliin basinda geliyo arkadaki tiplerde bi o kadar bizi bu sarki temsil edicekse butun dunyaya rezil olduk zaten var olan az karizma iyice gitcek
-
saka gibi..
-
Galiba bu işte torpil olayı dönmüş.Aaaah TRT aaaahhhh
-
Saygım var her zaman beğenenlere ama keşke ülkemizi "gerçek müzik" temsil etseydi :(
-
bence bunla gireceğimize yerine mor ve ötesi teoman duman gibiler çoşsun